Hva gir dere i julegave til mannen?

Han får den nye kepler romanen, ikke snakket om annet i høst ;) av barna får han tecnic Lego, han er litt barn fortsatt :)

Billett til Metallica. :)

Playstation 3 tok akkurat kvelden, så her blir det ny ps4 på mannen :)

Her får han ny iPad, siden den han har har blitt så gammel og kortholder som kan lade telefonen. Vi har også gitt hverandre gavekort øremerket babyen som kommer - så blir nok litt utstyrsshopping de neste mnd :)

Ingenting tenkte vi skulle se om vi fant oss ett ålright kamera på romjuls eller januarsalg. Så det blir gavene til hverandre i år:-) fra guttungen får han en lue og ett par hansker

Han får allværsjakke og treningsbukse fra Brann sin treningskolleksjon for det ville han ha. Egentlig ønsket han seg xbox one, men det hadde jeg ikke råd til, så da kjøpte han den til "oss" i førjulsgave stedet (er veldig glad i å spille jeg og, men kommer jo ikke til..) :p

The crew til ps4 og kortholder med navn får han av meg, og ullvang-genser fra ungene :)

En olabukse fra meg, en skjorte fra minsta og 3 boksere fra eldste som også har laget noe på skolen.

Vi har dårlig råd men i hele år har jeg spart litt penger så jeg skulle få kjøpt ps4 til han hans ønske siden den kom ut. Så jeg regner med han blir ovveraska :)

Utebukse, morgenkåpe. Pluss at han hadde bursdag i går, så da fikk han ullgenser, gavekort hos frisør, lue, vanter og ullsokker

En flaske whisky, et armbåndsur og et skjerf. Han ønsket seg de 2 siste og han liker og sippe whisky en gang iblant så kjøpte en god en ( håper jeg hehe)

Back
Topp