Du vet du er gravid når....

Når du får akutt lyst på noe, spiser det, så får akutt avsmak for akkurat den tingen. Eller får lyst på noe og vemmelse for det i samme sekund.

Skal ikke være lett!
signerer den!! stod å laget middag forrige dagen. hadde hatt lyst på dette hele dagen. SÅ mens jeg stod å laget det ble jeg kvalm bare av tanken på å spise det :p
 
signerer den!! stod å laget middag forrige dagen. hadde hatt lyst på dette hele dagen. SÅ mens jeg stod å laget det ble jeg kvalm bare av tanken på å spise det :p
Enig! Hadde lyst på koke pølser i hele dag, og da vi satt oss for å spise klarte jeg tre biter før jeg brakk meg for det smakte jo dritt! Og lukta da.... Fysj :p
 
... Når du får akutt lyst på en skikkelig god cæsar salat. Men kjenner abstinenser når man innser at det ikke finnes på milevis avstand, om ikke man lager den selv.... :p
Haha, det hadde jeg i går! Jeg som ikke har spist cæsarsalat på åresvis! Rart... :)
 
... Du skal tømme noe i matsøppla, men det hele ender med et brekningsanfall og frokosten i do...
 
..Når du absolutt skal ha på dongeribuksa, men blir grinete på butikken for den er så ubehagelig :p
 
Når du ikke takler kjøleskapslukt. Må holde pusten hver gang jeg åpner kjøleskapsdøra. Var en dag jeg glemte meg og da var det bare å løpe på do å få ut frokosten xsmile8
 
Når du må opp to skostørrelser forde du har så mye vann i beina!!!! :(
 
Du er på vei til et kort oppsummeringsmøte før eksamen, men innser at det er bare å legge seg ned på sofaen og drikke iskaldt vann i ti minutter... Og alt det bare fordi du, litt stresset, glemte at du ikke kan pusse de bakerste jekslene med den vanlige tannbørsten lenger fordi brekningsrefleksen har blitt litt overivrig! :(
 
Når du begynner å grine som en unge når kaptein sabeltann synger Hiv o¨Hoy på tangerubakkens veledighetskonsert på tvn.... Tror dere mannen lo av meg eller? jeg hulka til slutt jeg.....
 
Når du plutselig må til innkjøp av bh i 15 uke og trenger en hel cup større enn det du er vant til . Eller når du vil sove kl 17 fordi du er dødssliten
 
Når du plutselig begynner å grine i bilen av ingen grunn, og må stoppe fordi tårene hindrer sikten!
 
Når du skulle ta en kjeks, også har du plutselig spist nesten hele pakken. Og to glass melk. Og to glass vann. Og to klementiner. Og ikke minst en halv pizza for noen timer siden :p
 
Back
Topp