Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kanskje detBurger king
Hva har dere til når dere har pannekaker?Fisk blir det aldri her![]()
Lasagne, salat og hvitløksbaguett. Skal lage kjøttsausen selv i stedet for å bruke toro![]()
Gjør tydeligvis detGår det an?![]()
JeppEgen oppskrift eller?![]()
Jeg har bacon og blåbærsylte, men mannen har bacon, sukker og grønnsakssuppe ved siden avHva har dere til når dere har pannekaker?
Jeg er vant til poteter, bacon og blåbærsylte. Mens sambo vil ha bacon, sukker, blåbærsyltetøy og gul ertesuppeJeg har bacon og blåbærsylte, men mannen har bacon, sukker og grønnsakssuppe ved siden av![]()
Både pappa og svigers bruker poteter tilJeg er vant til poteter, bacon og blåbærsylte. Mens sambo vil ha bacon, sukker, blåbærsyltetøy og gul ertesuppe![]()
Regna med svigers gjorde det siden de er fra øya. Er der det kommer fra her åBåde pappa og svigers bruker poteter til![]()
Jeg spiser poteter til når vi er på øya, men lager det ikke til når jeg er hjemmeRegna med svigers gjorde det siden de er fra øya. Er der det kommer fra her å
For meg er det et must!![]()
Lyst å dele?Jepp![]()
Har du fisk til pannekaker???Hva har dere til når dere har pannekaker?
Dårlig gjortGjør tydeligvis det![]()
Neeeeeei. Poteter til pannekakerHar du fisk til pannekaker???
Tomatsuppe er bedre til pannekakerJeg er vant til poteter, bacon og blåbærsylte. Mens sambo vil ha bacon, sukker, blåbærsyltetøy og gul ertesuppe![]()
Ble nesten litt bekymretNeeeeeei. Poteter til pannekaker
Synes ikke jegTomatsuppe er bedre til pannekaker![]()
Poteter, bacon og blåbærsyltetøy er et must tilBle nesten litt bekymrethihi
Poteter funker nok bedre