Close Caboo bæresjal

CeciliaC

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julikulene 2020
Jeg er førstegangs og har null erfaring med bæring. Jeg har en Ergobaby 360, men vil vente med den til babyen blir større. I begynnelsen vil jeg ha ham nærmest mulig, og Caboo ser ut som et veldig praktisk alternativ. Jeg orker nok ikke knyte 5 m stoff rundt meg hver gang, så har utelukket andre elastiske sjal som Sino og Mobywrap.

Jeg lurer på noen småting, og håper noen her inne har svar :)

- Tøyes de mye etter bruk, slik at en bør kjøpe nytt?
- Tips til butikker som har gode priser, pleier de evt være på salg?
- Er den behagelig å amme i?
- Er alle Close Caboo i organisk bomull? Er ikke på alle sidene det står, så ble litt usikker.

Andre erfaringer eller tips tas imot med stor takk :-D

Åååå, som jeg gleder meg til å ha med på føden og teste! Hihi ♡

Jeg er førstegangs og har null erfaring med bæring. Jeg har en Ergobaby 360, men vil vente med den til babyen blir større. I begynnelsen vil jeg ha ham nærmest mulig, og Caboo ser ut som et veldig praktisk alternativ. Jeg orker nok ikke knyte 5 m stoff rundt meg hver gang, så har utelukket andre elastiske sjal som Sino og Mobywrap.

Jeg lurer på noen småting, og håper noen her inne har svar :)

- Tøyes de mye etter bruk, slik at en bør kjøpe nytt?
Jeg kjøpte et brukt et, i tillegg til at jeg brukte det mye. Holdt fasongen :) [B/]
- Tips til butikker som har gode priser, pleier de evt være på salg?
Har ikke sett de så mye på salg men Babyshop har ofte -20% på en valgfri vare. Noen ganger kombinert med fri frakt i nettbutikk [B/]
- Er den behagelig å amme i?
Det prøvde jeg aldri. Vil tro slik tubeslynge er bedre for de nyfødte som ammer ofte, da kan de ligge godt samtidig [B/]
- Er alle Close Caboo i organisk bomull?
Min er det i hvertfall det, tror ikke det er noe annet..? [B/]
Er ikke på alle sidene det står, så ble litt usikker.

Andre erfaringer eller tips tas imot med stor takk :-D

Åååå, som jeg gleder meg til å ha med på føden og teste! Hihi ♡

Vi er kjempefornøyde med vår Caboo Close og vår ErgoBaby 360. Kunne ikke vært foruten og begge er svært gode å ha på kroppen :)

Så godt å høre!:) Hvordan er den til amming? Caboo altså.
Jeg svarte mer i innlegget over, med uthevet tekst (litt vanskelig å se kanskje)

Jeg prøvde aldri å amme i Caboo men det går visst an :) Til nestemann kommer jeg nok til å kjøpe en slik "slyngesjal" som man har over skulderen slik at barnet ligger mer :)

Jeg svarte mer i innlegget over, med uthevet tekst (litt vanskelig å se kanskje)

Jeg prøvde aldri å amme i Caboo men det går visst an :) Til nestemann kommer jeg nok til å kjøpe en slik "slyngesjal" som man har over skulderen slik at barnet ligger mer :)

Åå, der var det masse ja. Det så jeg ikke, beklager. Takk for svar! Får teste stramming/teknikk med de forskjellige bærestillingene hjemme først, får sikkert låne ei dukke av tantebarnet ;-)

Jeg elsker min caboo, brukte den helt til snuppa var 5 måneder! Nå låner jeg den bort til samboeren til fetteren min, og har planer om å bruke den masse til neste unge også.
Tror ikke den blir slitt, kan fint brukes lenge.
Vet ikke om alle er organisk bomull, men tror det.
Tror også den koster det samme over alt, men kjøpt brukt, ønsk deg til jul (jeg fikk i julegave ifjor) eller kjøp når babybutikkene har tilbud.
Jeg prøvde aldri å amme i det, men jeg vet om andre som har gjort det.

Back
Topp