Kondensert melk

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvor får jeg kjøpt det? Skal være søt, så ikke viking melk :)

Her har de det på sånne Asiamat butikker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sverige om du ikke bor så langt unna :)

Jeg fant i går på den minste innvandrerbutikken ever. Har også sett at de skal ha på større butikker som Meny og lignende, men de har alltid vært utsolgt. Dessuten skulle de ha 60 kroner! Jeg betalte 25 eller noe slik..

Jeg kjøper min på kiwi, i hyllen med bakevarer. Mange butikker som tar inn sånt nå. Spør på nærbutikken! :)

Hmm så rart..

Har ikke sjekket alle i fylket da, men har ikke funnet det der jeg har vært ihvertfall. Kanskje det har noe med at jeg bor så nærme svenskegrensa? :confused:

Innvandrerbutikker og kanskje helsekostbutikker :)

Utenlandske butikker der de selger frukt og grønt ;)

Har ikke sjekket alle i fylket da, men har ikke funnet det der jeg har vært ihvertfall. Kanskje det har noe med at jeg bor så nærme svenskegrensa? :confused:
Kan være.. Jeg vet ikke, har aldri kjøpt selv men har sett det i butikkene rundt her.

Får ta meg en runde en dag kvalmen ikke er så ille :) Skal lage karamell fudge ;)

Får ta meg en runde en dag kvalmen ikke er så ille :) Skal lage karamell fudge ;)

Er det en spesiell oppskrift du bruker?
Prøver å finne en bra oppskrift som ikke er den samme som twix karamellen min, så om du har lyst å dele tar jeg gjerne imot:)

Back
Topp