Vi har vært ute og spistSå en kapp tur innom naboen,nå er mannen på butikken, kengubarnet spiller otball
hva spiste du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært ute og spistSå en kapp tur innom naboen,nå er mannen på butikken, kengubarnet spiller otball
Jeg er på data, da er det lettereSå flinke at idiot mobilen min ikke vil holde følge![]()
Det er detDet er bra du får sove litt om dagen da![]()
Tja spørs hva man handlerNå med kronen slik den er lønner ikke harryhandel seg særlig lenger![]()
Vi var på pizzeriahva spiste du?
Har ikke fått sett på nøye på det, men var jo på 5 plass her, der er det mange innlegg som skiller nåjeg trur faktisk det ikke er så stor forskjell på antall innlegg på våre plasser
Det er greit at den er det nåMen nå er den fullhehe
Det er vel ikke så mange innlegg somskiller akkurat.Har ikke fått sett på nøye på det, men var jo på 5 plass her, der er det mange innlegg som skiller nå![]()
Hva lønner seg å handle da?Tja spørs hva man handler
men jeg håper at krona blir VELDIG mye sterkere temmelig fort! helst igår!
bor i sverige og får snart arv fra norge som jeg må putte inn på sparekonto her og vil da ha mest mulig der![]()
Vi var på pizzeriaKengubarnet spanderte
Jeppskal du på kontroll?
Tja spørs hva man handler
men jeg håper at krona blir VELDIG mye sterkere temmelig fort! helst igår!
bor i sverige og får snart arv fra norge som jeg må putte inn på sparekonto her og vil da ha mest mulig der![]()
Har ikke fått sett på nøye på det, men var jo på 5 plass her, der er det mange innlegg som skiller nå![]()
Det er vel ikke så mange innlegg somskiller akkurat.
fra3.plass -10 plassen er det vel ca 1000 innlegg
Hanvar veldig stolt! Var premien han vant somble bruktsnille kengubarnetskal resten av dagen da?
I grunn ikke, flere her skravler jo 3-400 på en kveld.Det er mange da...
Hva spiste dere?Vi har vært ute og spistSå en kapp tur innom naboen,nå er mannen på butikken, kengubarnet spiller otball
Italiens pizza, bakt i ekte italiensk steinovnHva spiste dere?