Inspirert; er det en frukt/grønnsak...

Sopp er vel det jeg har mest problemer med :-o
Liker heller ikke ananas :-/

Sopp er vel det jeg har mest problemer med :-o
Liker heller ikke ananas :-/

Ananas? Åååå, det kunne eg ha ete dagen lang! Heilt til eg hadde blitt sår i ganen :P

Jeg liker heller ikke selleri

Hmm, eneste jeg kommer på er oliven. De liker jeg ikke alene, men kan fint spise de sammen med noe.

Ikke sånn superglad i banan, men det er pga konsistensen. Dersom den er moset i noe går det bra.

Ananas!! Har så lyst å like det, lukter jo så godt... Men med en gang jeg får det inn i munnen låser den seg og jeg brekker meg :(

Selleri og oliven kan jeg heller ikke si jeg er særlig begeistra for. Oliven i ei god olje med masse annet i kan gå :)

Eneste jeg kommer på er sånn rød jævlig bitter salat... Ellers så liker jeg stort sett det meste.

Rosenkål, fyttigrisen. Æsj! Syns kokt kultur er stusslige greier og jeg ser virkelig ikke vitsen med å spise kokt potet. Smaker ingenting og er bare stivelse. Jeg er ganske altetende ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Rosenkål, fyttigrisen. Æsj! Syns kokt kultur er stusslige greier og jeg ser virkelig ikke vitsen med å spise kokt potet. Smaker ingenting og er bare stivelse. Jeg er ganske altetende ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ren nysgjerrighet, regner med kokt kultur er en autocorrect , hva skulle det stå egentlig? :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp