Og så var det Onsdag :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
God dag jenter :)
Idag bestemte Leoh seg for at han ville ta dag kl 5:40! Sambo sto opp for jeg nektet:p like greit det, for rett etter så kom det sterke smerter pga eggløsning:( har hatt det siden, og paracet funker ikke såå bra når det er så mye smerter!

Ellers er sambo ute med jentene nå :) han tok dem med på en kjøretur til byen, og skal la dem gå litt rundt der og kansje la dem få noe å spise. Jeg er hjemme og gir Leoh lunsj;)
Etterpå skal vi pynte pepperkaker og pepperkakehus :D

Hva er deres planer idag?
 
Tidlig dag hos dere, ja! Godt å få ligge litt lenger. :) Kos dere med kakepynting seinere!!

Vi har hatt ei trøblete natt. Jen var masse våken og roa seg ikke noen steder, og jeg har hatt murringer. Var hos legen (secret), handla mat, juletre, gave til mannen og litt stæsj, og fant UFRIVILLIG julegavene mine fra mannen. Må da skjønne at de ikke kan ligge i bilen og slenge!

Nå har jeg vondt nede i høyre side, så da skal jeg slappe av på sofaen.
 
God dag jenter :)
Idag bestemte Leoh seg for at han ville ta dag kl 5:40! Sambo sto opp for jeg nektet:p like greit det, for rett etter så kom det sterke smerter pga eggløsning:( har hatt det siden, og paracet funker ikke såå bra når det er så mye smerter!

Ellers er sambo ute med jentene nå :) han tok dem med på en kjøretur til byen, og skal la dem gå litt rundt der og kansje la dem få noe å spise. Jeg er hjemme og gir Leoh lunsj;)
Etterpå skal vi pynte pepperkaker og pepperkakehus :D

Hva er deres planer idag?
EL er så vondt. Blir dårlig selv :-(
Godt han sto opp. Drt fortjener du :-D

Pepperkakehus og pynting hørtes hyggelig ut :)
Kjøpt ferdig eller? :)
 
Tidlig dag hos dere, ja! Godt å få ligge litt lenger. :) Kos dere med kakepynting seinere!!

Vi har hatt ei trøblete natt. Jen var masse våken og roa seg ikke noen steder, og jeg har hatt murringer. Var hos legen (secret), handla mat, juletre, gave til mannen og litt stæsj, og fant UFRIVILLIG julegavene mine fra mannen. Må da skjønne at de ikke kan ligge i bilen og slenge!

Nå har jeg vondt nede i høyre side, så da skal jeg slappe av på sofaen.
Så kjedelig. Dårlig eller bare urolig? :-( Får du sovet litt på dagen i dag?
Æsj, så dumt du fant de :-( Du får spille overrasket på julaften hehe :-D :-D
Skal sjekke secret :)
 
Leverte barna til 9, også dro mannen og jeg litt senere på senteret å spiste tyrkisk lunsj. Himmelsk og god mat :)

Ble inspirert av snappen til Marianne, så kjøpte en del mandler så jeg skal lage enten i kveld eller i morgen :)

Kjøpt inn fine glass å ha de oppi, og resten av julegavene :-D
Deilig! :-D :-D

Hva gjør dere? :)
 
Tidlig dag hos dere, ja! Godt å få ligge litt lenger. :) Kos dere med kakepynting seinere!!

Vi har hatt ei trøblete natt. Jen var masse våken og roa seg ikke noen steder, og jeg har hatt murringer. Var hos legen (secret), handla mat, juletre, gave til mannen og litt stæsj, og fant UFRIVILLIG julegavene mine fra mannen. Må da skjønne at de ikke kan ligge i bilen og slenge!

Nå har jeg vondt nede i høyre side, så da skal jeg slappe av på sofaen.
Kjedelig med trøblete natt og vondter :(

Men murringer og vondter er helt normalt, heldigvis. Bare å slappe litt av når man kan!

Kjipt å finne gavene sine. Tror jeg hadde blitt skikkelig irritert da :p Var det bra gaver iallfall? :p
 
Leverte barna til 9, også dro mannen og jeg litt senere på senteret å spiste tyrkisk lunsj. Himmelsk og god mat :)

Ble inspirert av snappen til Marianne, så kjøpte en del mandler så jeg skal lage enten i kveld eller i morgen :)

Kjøpt inn fine glass å ha de oppi, og resten av julegavene :-D
Deilig! :-D :-D

Hva gjør dere? :)
Lykke til med brente mandler! Det er så godt :D
 
God dag jenter :)
Idag bestemte Leoh seg for at han ville ta dag kl 5:40! Sambo sto opp for jeg nektet:p like greit det, for rett etter så kom det sterke smerter pga eggløsning:( har hatt det siden, og paracet funker ikke såå bra når det er så mye smerter!

Ellers er sambo ute med jentene nå :) han tok dem med på en kjøretur til byen, og skal la dem gå litt rundt der og kansje la dem få noe å spise. Jeg er hjemme og gir Leoh lunsj;)
Etterpå skal vi pynte pepperkaker og pepperkakehus :D

Hva er deres planer idag?
Koselig med pepperkakehusbygging :)

Vi skal bygge og pynte pepperkakehus og pepperkaker i ettermiddag :D
 
Hallo :)

Jeg og Hermine har vært inne hele dagen. Tegnet, perla smykke i julegave, pakket inn noen gaver og jeg har laga krystalliserte nøtter.

Og så har vi hatt besøk av gudmora til Hermine. Hun har ikke vært her på over ett år så det var koselig. Hermine var veldig stolt over å få besøk av sin egen gudmor :p :)

I ettermiddag skal vi pynte pepperkakehus (kjøpt ferdig) og pepperkaker :)

Bare julekos her idag ;)
 
Kjedelig med trøblete natt og vondter :(

Men murringer og vondter er helt normalt, heldigvis. Bare å slappe litt av når man kan!

Kjipt å finne gavene sine. Tror jeg hadde blitt skikkelig irritert da :p Var det bra gaver iallfall? :p
Ja, han hadde kjøpt det noen av de tingene jeg ønsket meg (symaskin og Bodum-kopp), men det var korttenkt å la de ligge i bilen når han visste at jeg skulle ut på en runde i dag! Sa ifra at jeg hadde funnet dem, så da kan jeg like godt få dem med en gang..:D
 
Tidlig dag hos dere, ja! Godt å få ligge litt lenger. :) Kos dere med kakepynting seinere!!

Vi har hatt ei trøblete natt. Jen var masse våken og roa seg ikke noen steder, og jeg har hatt murringer. Var hos legen (secret), handla mat, juletre, gave til mannen og litt stæsj, og fant UFRIVILLIG julegavene mine fra mannen. Må da skjønne at de ikke kan ligge i bilen og slenge!

Nå har jeg vondt nede i høyre side, så da skal jeg slappe av på sofaen.

Uff disse murringene er ikke gode! Du får slappe av så godt du kan :)

Haha så dem lå bare upakka i bilen? Var det noe spennede der da?:p
 
Uff disse murringene er ikke gode! Du får slappe av så godt du kan :)

Haha så dem lå bare upakka i bilen? Var det noe spennede der da?:p
Symaskin og Bodum-kopp, som jeg ble veldig glad for btw.:)

Kjøpte gavekort til mannen på Clas Olhson. Nå har jeg limt det på en dvd-film og pakka det inn i en tom boks, sammen med papir og noen metallskruer.:p
 
Ja, han hadde kjøpt det noen av de tingene jeg ønsket meg (symaskin og Bodum-kopp), men det var korttenkt å la de ligge i bilen når han visste at jeg skulle ut på en runde i dag! Sa ifra at jeg hadde funnet dem, så da kan jeg like godt få dem med en gang..:D
Haha, like greit! ...men da må han jo kjøpe ny julaftensgave :p ;)
 
Symaskin og Bodum-kopp, som jeg ble veldig glad for btw.:)

Kjøpte gavekort til mannen på Clas Olhson. Nå har jeg limt det på en dvd-film og pakka det inn i en tom boks, sammen med papir og noen metallskruer.:p
Haha, sånn innpakning kan man like :D Jeg pakka ei vinflaske til fetteren min inn på en liknende måte ;)
 
Haha, like greit! ...men da må han jo kjøpe ny julaftensgave :p ;)
Haha..Off, nei, stakkars mannen min.:p Da jeg tipsa om at det ikke var lurt å la gaver ligge synlig i bilen, ble han lei seg fordi han hadde glemt av at de lå der og sa at han skulle bytte dem i noe annet.♡ Men jeg vil jo ha det han allerede har kjøpt!!:D
 
Haha..Off, nei, stakkars mannen min.:p Da jeg tipsa om at det ikke var lurt å la gaver ligge synlig i bilen, ble han lei seg fordi han hadde glemt av at de lå der og sa at han skulle bytte dem i noe annet.♡ Men jeg vil jo ha det han allerede har kjøpt!!:D
Haha, huff, en kjip situasjon det der! Jeg hater å vite hva jeg får, men er jo kjekt å vite at man ikke blir skuffet :p

Hermine hjalp meg å pakke inn ei eske med Melkehjerter som hun skulle få gi i julegave til gumora si. Så tegna hun ei tegning og la ilamme. Hun ga henne gaven med beskjed om at hun ikke måtte åpne den før julaften og at det var sjokolade inni pakken :p
 
Haha, huff, en kjip situasjon det der! Jeg hater å vite hva jeg får, men er jo kjekt å vite at man ikke blir skuffet :p

Hermine hjalp meg å pakke inn ei eske med Melkehjerter som hun skulle få gi i julegave til gumora si. Så tegna hun ei tegning og la ilamme. Hun ga henne gaven med beskjed om at hun ikke måtte åpne den før julaften og at det var sjokolade inni pakken :p
Hahah! Så herlig julegave.:D Slapp å bli skuffa den gudmora også da.;)
 
Bestilte ny trille til M for 2 kvelder siden. Lå utenfor da vi kom hjem nå. Yey. Spennende. Må sette den sammen, da den var i pakka :-( Blæh!
 
Også var pakken til naboen :p kjipt..

Har fått laget brente mandler, super sliten i armene. Lagde en porsjon på 800 g hehe. Nok å røre :-D
 
Back
Topp