truelove
Lykkeliten
Hmmm ikke godt å si..:/Min mann vet knapt nok forskjell på sukker og melis så han baker ikke
Oppskriften sa 15 min. Jeg måtte ta ut etter 8 for de var begynt å bli brune rundt kantene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm ikke godt å si..:/Min mann vet knapt nok forskjell på sukker og melis så han baker ikke
Oppskriften sa 15 min. Jeg måtte ta ut etter 8 for de var begynt å bli brune rundt kantene![]()
Men lillesøster hadde laget på skolen og hun hadde en helt annen oppskrift enn meg, så spørs om det er den det var noe medHmmm ikke godt å si..:/
Ta det med deg på jobbDet blir det. Vi får så lite besøk i julen, er mest på besøk hos andre så om jeg lager mye blir det bare stående eller at jeg spiser opp![]()
Den er greiVi skravles i morgenstup trøtt her og så vonde pupper at jeg må bare sove nå
God natt
![]()
Kan være for mye sukker el for tynne pinner kanskje..Men lillesøster hadde laget på skolen og hun hadde en helt annen oppskrift enn meg, så spørs om det er den det var noe med![]()
Får dele ut i nabolagetTa det med deg på jobbså slipper du spise alt selv
evnt mat fuglene med det
![]()
LurtFår dele ut i nabolaget![]()
Er mulig detKan være for mye sukker el for tynne pinner kanskje..
Blir vel noen glade naboer daLurt![]()
Eller feite naboerBlir vel noen glade naboer da![]()
He heHahaJa, det også
![]()
God nattLenge siden jeg har hvert innom her nå
ønsker alle sammen en god natt![]()
Tja...hadde ikke det vært kult daÅ? At du skulle ha vært på 1?![]()
Ikke så ille som tidligere idagHenger du mye etter nå eller?![]()
Bare halvveis faktiskJa, og måneden er langt fra over![]()
Til mannen??Nesten ,bare den ene igjen