Vecca's dagbok

Er det kun jeg som ser dette?

Vedlegg

• 1418752536080.jpg
    1418752536080.jpg
    46 KB · Visninger: 96
50% passer egentlig best, for jeg vet jeg får holde på de 50% som vikar også ;) bare at det blir lettere og ta seg fri :p Stortrives i jobben, men kjenner jeg savner og jobbe i barnehage og skole nå i disse juletider! Barn sprer enn fantastisk stor glede, så håper jeg har ett lite barn i armene til neste år ;)

Testene kom i posten idag, så i morgen må jeg nok ty til og ta en :)
Handler på billigeteste.dk og skriver inn rabatt koden, * 10billigeteste * så får enn 10 prosent på det som handles inn ;) men husk! Siden det er fra danmark så er det toll hvis man handler over en viss sum :)

Er kjempe artig og kjenne på symptomer å lure litt :D Får virkelig håpe det har klaffet for deg! Heier på verdens beste julegave (spira) :D
Kvalme symptomet har jeg gitt opp, da jeg snart daglig/ hver kveld sliter med kvalme og har gjort det de siste 2-3 mnd..

Da er det jo veldig greit med 50% når man kan jobbe 100% og variere dagene selv :) Kjenner en som ikke har samme muligheten og han sliter stakkars, men det er pga en idiot av en sjef. Det viktigste er at du trives da :D Ingenting er bedre!
Jeg jobba også i bhg tidligere....det er veldig koselig, men det er veldig mange barn også :P hehehe...men vi var heldigvis fire stk på 12 barn så det gikk veldig bra sånn sett da. Men skal du bytte jobb i nær fremtid da?

TUSEN TAKK for rabatt kode! Skal definitivt benytte meg av det! Har kjøpt to CB+ tester for og teste på fredags morgen, selv om det er bare 9 dpo...men jeg må se om det er noen antydninger til strek eller ei. Dvs drikke eller ikke drikke. Er så sinnsykt vanskelig og ikke skulle drikke når jeg arrangerer julebordet. Men har planlagt litt og faktisk bytte ut innholdet i flasker om det viser seg at det er noe som skjer nedi der :P

Hvordan føler du det nå da? Sånn på kroppen? noe mer, mindre, annerledes?

Da er det jo veldig greit med 50% når man kan jobbe 100% og variere dagene selv :) Kjenner en som ikke har samme muligheten og han sliter stakkars, men det er pga en idiot av en sjef. Det viktigste er at du trives da :D Ingenting er bedre!
Jeg jobba også i bhg tidligere....det er veldig koselig, men det er veldig mange barn også :P hehehe...men vi var heldigvis fire stk på 12 barn så det gikk veldig bra sånn sett da. Men skal du bytte jobb i nær fremtid da?

TUSEN TAKK for rabatt kode! Skal definitivt benytte meg av det! Har kjøpt to CB+ tester for og teste på fredags morgen, selv om det er bare 9 dpo...men jeg må se om det er noen antydninger til strek eller ei. Dvs drikke eller ikke drikke. Er så sinnsykt vanskelig og ikke skulle drikke når jeg arrangerer julebordet. Men har planlagt litt og faktisk bytte ut innholdet i flasker om det viser seg at det er noe som skjer nedi der :P

Hvordan føler du det nå da? Sånn på kroppen? noe mer, mindre, annerledes?

Hehe, lurt og bytte ut innholdet i flaskene ja hvis det er antydning til noe, og ut i fra dagens test så ser det ut for at det er det jeg må gjøre til helga :D kun en svaaak svaaak strek, men den er der :D sjelver og svever på skyer samtidig så nå er jeg jaggu spent på om de blir noe sterkere!!!!!! Shit ass :P Eneste som jeg merker på kroppen er dårlig mage og tunge bryster, thats it :P og at jeg må ha 9-10 t. Med søvn, så utrolig nok så har jeg sovnet på sofaen rundt halv 12 de siste par dagene :P (helt itolig til meg og være! )

Hehe, lurt og bytte ut innholdet i flaskene ja hvis det er antydning til noe, og ut i fra dagens test så ser det ut for at det er det jeg må gjøre til helga :D kun en svaaak svaaak strek, men den er der :D sjelver og svever på skyer samtidig så nå er jeg jaggu spent på om de blir noe sterkere!!!!!! Shit ass :p Eneste som jeg merker på kroppen er dårlig mage og tunge bryster, thats it :p og at jeg må ha 9-10 t. Med søvn, så utrolig nok så har jeg sovnet på sofaen rundt halv 12 de siste par dagene :p (helt itolig til meg og være! )

Hva slags test er den øverste???! Jeg så kanskje en miniliten flekk nederst på den nederste, men det er jeg ikke sikker på (måtte på mobil og zoome :P )
Men om den øverste er en graviditetstest så er det jo ingen tvil!!!!!!!!!!!!! Hooooly crap! :D *hopper i sofaen til en viss grad med pcn på fanget!*

Hva slags test er den øverste???! Jeg så kanskje en miniliten flekk nederst på den nederste, men det er jeg ikke sikker på (måtte på mobil og zoome :P )
Men om den øverste er en graviditetstest så er det jo ingen tvil!!!!!!!!!!!!! Hooooly crap! :D *hopper i sofaen til en viss grad med pcn på fanget!*

Øverste er en eggløsningstest, kun for og sjekke at streken jeg så på den nederste var på rett plass :P

Øverste er en eggløsningstest, kun for og sjekke at streken jeg så på den nederste var på rett plass :P

Okei, du må ta en ny test i morgen. Ferdig snakka! :-D

Ja, blir en test hver dag fremover :P er jo tidlig enda egentlig men håper virkelig det er noe som blir til en ordentlig spire <3
Spennende :-D testa i dag?

Haha.. nei.. :p forsov meg og har enda ikke kommet meg hjem, så må nok utsette neste test til i morgen :/ :p

Men det er sikkert lurt ift at det er annenhver dag det blir høyere elle noe. Jau Jau..Lykke til :-)

Spent på å se din neste test :)

Ikke noe tydligere strek idag.. ser en svaak strek, men klarte ikke få den med på bildet. mulig det er noe galt med testene.

Har tatt tilsammen 6 tester nå de siste dagene, hvor 5 av de viser en svak strek. Dagens test derimot er snø hvit og mens krampene er begynt.. :( jaja, da blir det besøk av tr. Til jul, så får vi håpe på at det nye året bringer glede med seg istede :)

El testene har begynt og stige, og mest sannsynlig blir den helt positiv i morgen! En aksje er lagt inn for kvelden, og krysser fingrene for at det fungerer :)
D-vitaminene begynte jeg med i slutten av forrige pp, så håper de har en effekt og at spiren sitter :) Så krysser jeg fingrene for at de neste 14 dagene går megafort!

El testene har begynt og stige, og mest sannsynlig blir den helt positiv i morgen! En aksje er lagt inn for kvelden, og krysser fingrene for at det fungerer :)
D-vitaminene begynte jeg med i slutten av forrige pp, så håper de har en effekt og at spiren sitter :) Så krysser jeg fingrene for at de neste 14 dagene går megafort!

Ja, nå håper jeg den sitter hos deg :-D

Ja, nå håper jeg den sitter hos deg :-D

Ja, hadde virkelig ikke gjort noe og starte det nye året med en spire ;) El-testen er blitt negativ nå, og jeg har virkelig kjent på kroppen at jeg hadde eggløsning! Hele gårsdagen gikk i små (passelig vonde) krampetak på høyre side :P Så for og være på den sikre siden, la vi inn en ekstra aksje midt på dagen igår :)
Hvordan går det med deg da? :)

Ja, hadde virkelig ikke gjort noe og starte det nye året med en spire ;) El-testen er blitt negativ nå, og jeg har virkelig kjent på kroppen at jeg hadde eggløsning! Hele gårsdagen gikk i små (passelig vonde) krampetak på høyre side :p Så for og være på den sikre siden, la vi inn en ekstra aksje midt på dagen igår :)
Hvordan går det med deg da? :)

Tr er nettopp kommet og jeg venter på og starte ny pp :) Bestilt EL test og termometer for og tracke el skikkelig. Jeg har gjennomsnittlig 25 dagers periode..så den er litt kortere enn jeg var klar over.
Så det går bra her :) Etter forholda :)

Spennende tid nå da!! Greit med litt ekstra aksjer ;) Når skal du teste?

Tr er nettopp kommet og jeg venter på og starte ny pp :) Bestilt EL test og termometer for og tracke el skikkelig. Jeg har gjennomsnittlig 25 dagers periode..så den er litt kortere enn jeg var klar over.
Så det går bra her :) Etter forholda :)

Spennende tid nå da!! Greit med litt ekstra aksjer ;) Når skal du teste?

Får håpe det klaffer for dere nå da, og at du blir litt klokere på syklusen :)

Her har el bestemt seg for at cd 18 er vår dag og at første teste dag blir på cd 34 (neste onsdag i dette tilfellet :) )

3 dpo ca og allerede dritt lei av og vente! Neste onsdag ryker den første testen, og da syns jeg den kan være positiv! ;) Snakker om å være utålmodig.. :P

3 dpo ca og allerede dritt lei av og vente! Neste onsdag ryker den første testen, og da syns jeg den kan være positiv! ;) Snakker om å være utålmodig.. :P
He he =P men man blir jo det! Det er jo så spennende!

Back
Topp