Pynting av juletre

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hva er deres tradisjoner der?

Jeg er vant til å få være med å pynte kvelden lillejulaften.

Men vurderer å gjøre det selv etter at snuppa er lagt og at hun heller våkner til ferdig pyntet og ordnet tre ;)
 
Pyntes lillejulaften på kvelden:D
Alle gutta skal være med å pynte tenkte jeg:p
 
her blir det nok pyntet kvelden 22 desember i år, og det blir nok gjort av meg i år også :p men neste år skal hun nok få være med :)
 
Vi har pynta litt forskjellig faktisk.

Husker ikke akkurat når vi pynta i fjor.

I år blir det pyntet søndag 21, på formiddagen før svigerfar og familien kommer.
Ungene får være med ja, synes det er en del av julen og la de hjelpe til ;-)
 
Ja ja så de fleste kommer til å la de være med :p
Tenker at det som hadde hvert best for meg og snuppa blir vel at jeg tar mesteparten på får hun sine egne ting hun kan henge opp :)
 
Her pynter vi treet når ungene har lagt seg.
Det er like magisk hvert år når de kommer inn i stua og ser treet med alle gavene under, for hvert år :)
 
Huff, vi pynter allerede i kveld, for jeg har forelsket meg helt i det vi kjøpte på Clas ohlson :p
 
Huff, vi pynter allerede i kveld, for jeg har forelsket meg helt i det vi kjøpte på Clas ohlson :p
Koselig det da :)
Må vel snart få kjøpt slikt plastic fantastic tre vi også snart :p Men vil helst ha et med ledlys intrigert da :)
 
Som barn pyntet vi 22. Eller 23, vi pyntet sammen. Vi har gjort forskjellig, men ungene får være med å pynte litt. Har ofte satt på lys og knuselig pynt på kvrlden, og spart enkle ting som skal henge lavt til de dagen etter. Vi reiser ofte på juleferie 2.dag, så da pynter vi treet en god stund før julaften så vi får glede sv det en stund
 
Koselig det da :)
Må vel snart få kjøpt slikt plastic fantastic tre vi også snart :p Men vil helst ha et med ledlys intrigert da :)
Det ville jeg også ha, men syns ikke de var like fin i utformingen :p Var tomt for de lengste lenkene nå, men neste år skal jeg ha 2 eller 3 lenker på 240 lys :)
 
Det ville jeg også ha, men syns ikke de var like fin i utformingen :p Var tomt for de lengste lenkene nå, men neste år skal jeg ha 2 eller 3 lenker på 240 lys :)
Kjedelig det da!
Vi kommer nok "bare til å kjøpe et tre også eventuelt pynte det fint slik at det ser "normalt" ut ;)
Koselig med masse lys da :D
 
Kjedelig det da!
Vi kommer nok "bare til å kjøpe et tre også eventuelt pynte det fint slik at det ser "normalt" ut ;)
Koselig med masse lys da :D
Elsker masse lys, ala amerikanere ;) Så en video på YouTube med pynting av tre og de anbefalte 2400 lys på 2,3 m høyt tre! Men når de tvinner lenkene rundt hver gren så går det fort en del :)
 
Elsker masse lys, ala amerikanere ;) Så en video på YouTube med pynting av tre og de anbefalte 2400 lys på 2,3 m høyt tre! Men når de tvinner lenkene rundt hver gren så går det fort en del :)
Wow det var ikke lite heller de skulle ha på juletreet da! :eek:
 
Dette er bare 2 året vi har tre, men vi har inegen fast tradisjon på det enda. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dette er bare 2 året vi har tre, men vi har inegen fast tradisjon på det enda. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Er ikke noen fast tradisjon her heller, men ser ut som om jeg kommer vil å pynte treet selv :p

Vurderer til neste år og finne grener eller lite tre som hun kan pynte med sine egne ting, noe som er så lite at det kan stå på en kommode ;) da får vi begge pyntet hun får vise frem ting hun har laget og fått :)
 
Er ikke noen fast tradisjon her heller, men ser ut som om jeg kommer vil å pynte treet selv :p

Vurderer til neste år og finne grener eller lite tre som hun kan pynte med sine egne ting, noe som er så lite at det kan stå på en kommode ;) da får vi begge pyntet hun får vise frem ting hun har laget og fått :)
Det blir kanskje mer faste tradisjoner jo eldre barna blir:)
Her var det samboer og snuppa som pyntet, noe som syns, men utrolig sjarmerende
Var ikke dumt med de greinene, på det store treet forsvinner jo det lille pyntet de har laget litt innimellom:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir kanskje mer faste tradisjoner jo eldre barna blir:)
Her var det samboer og snuppa som pyntet, noe som syns, men utrolig sjarmerende
Var ikke dumt med de greinene, på det store treet forsvinner jo det lille pyntet de har laget litt innimellom:/


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja gjør fort det, hun har også fått julepynt som er veldig fint men blir jo borte på juletreet det også. :)
 
Pyntes på lillejulaften når barna sover, så slukkes alle lys hjemme slik at det eneste som lyser på julemorgenen er julestjerne og juletre.
 
Back
Topp