Men uansett så er det vi to som skal ha første og andreDet vet jeg at du har
Moro det!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men uansett så er det vi to som skal ha første og andreDet vet jeg at du har
Moro det!!
Det er så lite gjennomtenkt og frekt joHhahasvigermor har kjøpt seg nytt rett borti veien her (bor 15 min i gåavstand nå, nå blir det 5 min). Og der stod det igjen noe skap som sambo la ut på finn . Kom ei å skulle hente det ene iste, hun kom alene med en pitteliten bil... Hallo?? Hvordan trodde hun at hun skulle få det med seg liksom? Hvem skulle hjeøpe henne å bære det i bilen? Hvem måtte teipe igjen bakluka med gaffateip? Skjønner ikke hva som feiler enkelte...
Hehe...det hadde nok vært det besteMye som skjer her også, derfor holder topp 100 lenge for meg![]()
Hahahaha, seriøst?Hhahasvigermor har kjøpt seg nytt rett borti veien her (bor 15 min i gåavstand nå, nå blir det 5 min). Og der stod det igjen noe skap som sambo la ut på finn . Kom ei å skulle hente det ene iste, hun kom alene med en pitteliten bil... Hallo?? Hvordan trodde hun at hun skulle få det med seg liksom? Hvem skulle hjeøpe henne å bære det i bilen? Hvem måtte teipe igjen bakluka med gaffateip? Skjønner ikke hva som feiler enkelte...
Det har vi merketMå jo detmen er så sykt mye som skjer om dagen så rekker knapt titte innom
![]()
Ikke krig, vennskapelig konkurranseblir det krig nå?![]()
Hihi, var vel mannen din som måtte gjøre det daHhahasvigermor har kjøpt seg nytt rett borti veien her (bor 15 min i gåavstand nå, nå blir det 5 min). Og der stod det igjen noe skap som sambo la ut på finn . Kom ei å skulle hente det ene iste, hun kom alene med en pitteliten bil... Hallo?? Hvordan trodde hun at hun skulle få det med seg liksom? Hvem skulle hjeøpe henne å bære det i bilen? Hvem måtte teipe igjen bakluka med gaffateip? Skjønner ikke hva som feiler enkelte...
Haha...lykke til med det liksomHhahasvigermor har kjøpt seg nytt rett borti veien her (bor 15 min i gåavstand nå, nå blir det 5 min). Og der stod det igjen noe skap som sambo la ut på finn . Kom ei å skulle hente det ene iste, hun kom alene med en pitteliten bil... Hallo?? Hvordan trodde hun at hun skulle få det med seg liksom? Hvem skulle hjeøpe henne å bære det i bilen? Hvem måtte teipe igjen bakluka med gaffateip? Skjønner ikke hva som feiler enkelte...
Er 1 innlegg som skiller 10 og 11![]()
JeppHaha...jasså?!henvist til 2.plass?
Hhahasvigermor har kjøpt seg nytt rett borti veien her (bor 15 min i gåavstand nå, nå blir det 5 min). Og der stod det igjen noe skap som sambo la ut på finn . Kom ei å skulle hente det ene iste, hun kom alene med en pitteliten bil... Hallo?? Hvordan trodde hun at hun skulle få det med seg liksom? Hvem skulle hjeøpe henne å bære det i bilen? Hvem måtte teipe igjen bakluka med gaffateip? Skjønner ikke hva som feiler enkelte...
Jepp, det kan vi være helt enige omMen uansett så er det vi to som skal ha første og andre![]()
Er det mulig at dere kan ta skravlepause når jeg er på jobb?!?!![]()
Ja, det går vel annlitt skravlekring bare?![]()
Planer om å holde deg der?JeppFørsteplassen er reservert
![]()
Hmmm....vi får se på detJeppFørsteplassen er reservert
![]()
Kan gjerne sende noen hit![]()
Kjip du er daDessverre, men det går ikke
Bare pass dere!!Jepp, det kan vi være helt enige om![]()
Hyggelig at dere har merket mitt fraværDet har vi merket