Begynner å bli rimelig tett flere plasser ser jegEr 1 innlegg som skiller 10 og 11![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner å bli rimelig tett flere plasser ser jegEr 1 innlegg som skiller 10 og 11![]()
Tviler på at de andre har planer om detEr det mulig at dere kan ta skravlepause når jeg er på jobb?!?!![]()
Noen som har tips til gave jente 3 og 5 år? Max 200.![]()
Har ikke smakt endaHåper de ble veldig gode da![]()
Stakkars deg.... Håper du er i ok form til helga iallefall.Den er ganske grei dagtid, men stiger mot kvelden selv hvor mye paracet jeg sluker. Begynt å få kvalme og dårlig mage i tillegg til hosten og snufsingen, så influensaen er komplett![]()
Lego, dukker eller lignende fra frost eller monster high?Noen som har tips til gave jente 3 og 5 år? Max 200.![]()
Er det mulig at dere kan ta skravlepause når jeg er på jobb?!?!![]()
Kan gjerne sende noen hitHar ikke smakt enda![]()
Det håper jeg virkeligStakkars deg.... Håper du er i ok form til helga iallefall.
Da hadde jeg surna. ..Kaster bare gavene utover, ingen som ser hva andre får , ingen som takker++++
klær? hårpynt? dukke?
Takk for tips. Tror jeg må innom en lekebutikkLego, dukker eller lignende fra frost eller monster high?![]()
Det er faktisk veldig godt faktisk![]()
Du må skravle masse..Er 1 innlegg som skiller 10 og 11![]()
Spørs om jeg må laste den ned eller noe daForeløpig så. Har ikke vart så lenge![]()
Leder hun mye?ingen som tar deg igjen alikevell![]()
Det er lurt. Får mye inspirasjon derTakk for tips. Tror jeg må innom en lekebutikk![]()
FrosttingNoen som har tips til gave jente 3 og 5 år? Max 200.![]()
Huff da, har jeg anbefalt en trist film nå?
Fikk ikke satt den på selv :/
Hvorfor gjorde du det da? Du må jo skravleFordi jeg sov en time nå