Det gjør detmhm, det går jo unna så det holder nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør detmhm, det går jo unna så det holder nå
Ja, men det er sjelden vare.det liker vi![]()
Shopping med familien og trykke påmobil mener du da?Jodamultitasking!
Vi får se
Planer om mange dyr?Aha. Deilig med hus
Men vil ha gården snarthehe
Nå blir det hard kampendelig sier jeg!
Sorry, er lei for detkengu da...
Meget behagelig kjenner jeg![]()
Hadde ikke, og jeg fikk ikke tak i mannen før han kom inn døra herHvorfor ikke hamburgerbrød?![]()
Så kjipt de ikke tar hensyn. Burde jo det da så du ikke blir sykmeldt igjen.Veldig mye! Nei takk duFoten er så som så. Fysio vil jeg skal komme dit i 3 mnd til. Den er ikke helt god enda. Men kommer seg. Fremdeles hoven etter dagen er omme. Kjører jeg pakkerute med bare pakker, vil jeg helst avslutte dagen med å sage av foten. Men det går greit. Men føler ikke jobben tar særlig hensyn. 1 uka tilbake fikk jeg kun pakkeruter. Og pakker på rundt 30 kg å bære kjennes godt i foten ja.
Men sist uke gikk bedre. Ingen pakkerute da så. Men 6 dager på jobb denne uka. Farmora mi vil ha barna fra fredag til søndag. Så får sove ut søndag da i det minste
![]()
Ja, det er detog det passer jo så godt til henne. Helt rart!
Er nok bedre det. Han her står hverken slalom eller snowboard så![]()
Ser ikke sånn utman har da vell ett liv for det.. man er jo bare effektiv når man er her.. det vet vell du alt om![]()
Da har du måttet ha hatt litt å gjøre daGjør detså jeg har måttet gjøre andre ting for å roe meg
haha
Egentlig ikke neiikke i skravle humør i dag?
Da er jeg her sikkert akkurat når du er hersynes du er her hele tiden jeg![]()
Haha litt skeptisk kjenner egdu også snart![]()