Skravletråd :)

Slitsom dag! Begynte jobbe fullt for over 2 uker siden nå. Kun en dag uten overtid.. Og i dag starta dagen så fint med punktert dekk på jobben. Hurra meg rundt ! Hjemme rett over 5 med minsta. Middagslaging. Kjøpt reima vårdress til halv pris på lekmer.no. 550 kr gitt! :D Kjøpte hettegenser og skjorte til mannebeinet. Hurra for netthandel innimellom ja! :D Tror ikke jeg hadde hatt sjansen til å shoppe i butikker nå for tiden. Ikke fordel å være postbud rett før jula nei :(

huff, får håpe dagen er litt roligere nå da :) netthandel er en fin ting :D

Slitsom dag! Begynte jobbe fullt for over 2 uker siden nå. Kun en dag uten overtid.. Og i dag starta dagen så fint med punktert dekk på jobben. Hurra meg rundt ! Hjemme rett over 5 med minsta. Middagslaging. Kjøpt reima vårdress til halv pris på lekmer.no. 550 kr gitt! :D Kjøpte hettegenser og skjorte til mannebeinet. Hurra for netthandel innimellom ja! :D Tror ikke jeg hadde hatt sjansen til å shoppe i butikker nå for tiden. Ikke fordel å være postbud rett før jula nei :(
Hei du :)
Kjekt med netthandel da. Ikke brukt det på julegaver denne gangen, foreløpig :p

Hei du :)
Kjekt med netthandel da. Ikke brukt det på julegaver denne gangen, foreløpig :p
Både og her. Var i byen med unger og svigermor på lørdag. Så fikk kjøpt en del da også. Men å finne reima med 15000 vannsøyle til 550 kr gjorde jeg ikke gitt :p Og mannebeinet har en vanskelig klesstil å finne. Dermed er rocka nettbutikk :D Som har den type klær han liker :) Siste rest får jeg løpe gjennom på torsdag når det er langåpent :)

Back
Topp