Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Har også en håpløs eks jeg er glad jeg er kvittVeldig greit. Toks lang tid men klarte det til slutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også en håpløs eks jeg er glad jeg er kvittVeldig greit. Toks lang tid men klarte det til slutt
Vi er stae begge to. Ikke alltid god komboSkjønner! Ikke så greit da
Genialt triks. Min drikker ikke brunt brennevin
Heldigvis har jeg lært når det er på tide å dra han vekk fra folkemengden, men ble jo over en halvtime på rommet i natt der han gråt og klemte meg for han var så takknemlig for at jeg hadde husket å pakke ned sokker til han!! Man blir litt lei til slutt daDet er kleint det
Det er borti østen liksom. På 1200-tallet. Så mye har jeg fått med megHandler om den serien da?
Min kan ikke fortelles hva han kan/ikje kan.. Eller skal/ikke skal. Daaa blir det dårlig stemning da
HahaGir gjerne min et par glass whiskey om han blir for ille jeg, for da sovner han stort sett innen 5 min![]()
Skjønner jeg veldig godt!Tar gjerne julaften![]()
Bra de er ekserHar også en håpløs eks jeg er glad jeg er kvitt![]()
Du får spørre demHvorfor har feb samme profil bilde?
Samme signatur også![]()
Det kan det altsåKan vel bli litt for mye av det gode og. Haha![]()
Generelt, mot alle inkl meg. Bare i kjeften det ligger da
Over 6 år nå. Jeg har gitt oppDet ble det først her også, men han forsto meg til slutthvis ikke hadde jeg ikke vært her
![]()
hahaha sokker kja.Du er snillHeldigvis har jeg lært når det er på tide å dra han vekk fra folkemengden, men ble jo over en halvtime på rommet i natt der han gråt og klemte meg for han var så takknemlig for at jeg hadde husket å pakke ned sokker til han!! Man blir litt lei til slutt da![]()
Er ikke godt å si hva de pønsker påMerklige greier!![]()
Sounds like a good ideaKanskje min og din skulle møtes, så kunne de tatt det mot hverandre mens andre har det gøy?![]()
Det vil jeg troVi er stae begge to. Ikke alltid god kombo
Ta over topp 10 tror jeg. Var 6stk innenfor topp 14 tidligere i dagEr ikke godt å si hva de pønsker på![]()