Skravletråd :)

Haha:D det er jo så latterlig :D
Det er det! Husker ikke en dritt etter middag. Hva har du egentlig fått ut av det utenom at alle andre synes du oppførte deg som en idiot? :P

Det har skjedd en gang at jeg ikke husker noe, og da var jeg 16:eek:
Forferdelig. ..
Sant. Mellom 17 og 19 så var liksom det kule å drikke seg drita, men etter jeg ble 20 så orker jeg bare ikke. Jeg drikker slik at jeg blir litt brisen, koser meg og har det bra :)

Begynner med Marco Polo på Netflix nå.

Tar evighet å laste ny side jo!

Sant. Mellom 17 og 19 så var liksom det kule å drikke seg drita, men etter jeg ble 20 så orker jeg bare ikke. Jeg drikker slik at jeg blir litt brisen, koser meg og har det bra :)

I russetida var jeg faktisk mye sjåfør. Aldri vært noe glad i å bli drita egentlig, og vil helst bare kose meg. Ikke så lett når mannen blir drita og tett i kjeften :o han har heldigvis begynt å drikke litt mer av den svake ølen:)

Stakar lille vofsen
Ja, er ikke noe gøy for han. Hater å gjøre det mot han, men vi er nødt til å dope han ned. Pulsen hans blir rett og slett så høy at veterinær mener vi ikke har noe annet valg. Han er jo vettskremt stakkaren. Søsteren virker derimot ikke til å bry seg. Hun vil helst ut å leke blant fyrverkeriet :P

Drakk knapt nok i russetida jeg, men det var ikke selvvalgt
I russetida var jeg faktisk mye sjåfør. Aldri vært noe glad i å bli drita egentlig, og vil helst bare kose meg. Ikke så lett når mannen blir drita og tett i kjeften :eek: han har heldigvis begynt å drikke litt mer av den svake ølen:)

Back
Topp