Jordmor vs lege!

lenamamma90

Elsker forumet
Hvem ringte dere til for første kontroll? :) jeg var til legen sist gang! Var helt greit det altså!:)

Jeg går bare til legen ;) Har vært hos jordmor under det første sv.skapet og har så mye kontroller at det blir overflødig å dra til jordmor også ;)

Forrige gang hadde jeg første kontroll hos lege for å ta blodprøver osv. Var bare hos jordmor etter det, og tipper det blir sånn denne gangen også :)

Litt inhabil kanskje, for jeg har verdens mest tåpelige fastlege, men gikk til jordmor hele forrige sv.skap, og har tenkt å gjøre det samme nå. Tenker at når tilbudet er der, at man kan velge å gå til en spesialist foran en altmuliglege, velger jeg spesialisten ;)

Jeg var bare til legen å tok urinprøve og fikk det gravid helsekortet! Å neste gang dro jeg til jordmoren. Tenker jeg gjør det samme denne gangen :)

Litt inhabil kanskje, for jeg har verdens mest tåpelige fastlege, men gikk til jordmor hele forrige sv.skap, og har tenkt å gjøre det samme nå. Tenker at når tilbudet er der, at man kan velge å gå til en spesialist foran en altmuliglege, velger jeg spesialisten ;)
Hvis du har verdens mest tåpelige fastlege ville jeg byttet straks!
Husk at du skal kunne stole på fastlegen din! Du vil ikke alltid være ung og frisk og da er det viktig å vite at du kan komme til fastlegen din med ALT ;) ;)

Hvis du har verdens mest tåpelige fastlege ville jeg byttet straks!
Husk at du skal kunne stole på fastlegen din! Du vil ikke alltid være ung og frisk og da er det viktig å vite at du kan komme til fastlegen din med ALT ;) ;)
Driver og skal bytte, men er opptatt av at "rette" fastlegen skal være ledig, og det er jammen meg ikke enkelt ;)

Driver og skal bytte, men er opptatt av at "rette" fastlegen skal være ledig, og det er jammen meg ikke enkelt ;)
Skjønner! Vanskelig greie det der altså, du vet jo hvem du har men du vet ikke hvem du får.. Bra en kan bytte mer enn bare en gang i året da. Om en skulle hatt uflaks mener jeg ;)

Tror jeg bare skal gå til jordmor denne gangen! Fikk beskjed om at hun tar alle prøver og inkl blodprøver, så tipper jeg gjør det. Hvis ikke tar jeg første kontroll hos lege, og resten hos jordmor :)

Skjønner! Vanskelig greie det der altså, du vet jo hvem du har men du vet ikke hvem du får.. Bra en kan bytte mer enn bare en gang i året da. Om en skulle hatt uflaks mener jeg ;)
Bor på en ganske liten plass, så vet faktisk hvem jeg får ;) derfor synes jeg det er så greit å vente til den jeg vil ha er ledig, så jeg kan velge den med en gang, og bli ferdig med det ;)

Bor på en ganske liten plass, så vet faktisk hvem jeg får ;) derfor synes jeg det er så greit å vente til den jeg vil ha er ledig, så jeg kan velge den med en gang, og bli ferdig med det ;)
Alle kan velge hvilken fastlege de vil ha, så fremt vedkommende har ledige plasser;) Ligger oversikt på nett når man logger inn med min ID:)

Back
Topp