Interesser

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva er barnas interesser for tiden av lek og aktiviteter?

Her er det å gå rundt når hun blir leid. Hun elsker å bli sunget for og sangleker. Pekebøker. Og å utforske ting hun aldri har sett før. Også noen ting hun har sett før feks ipad og mobil ol.

Mate fuglene på verandaen :p hiver ut brødsmuler så sitter han og ser i vinduet og er i ekstase når skjæra kommer og henter brød :p

Mate fuglene på verandaen :p hiver ut brødsmuler så sitter han og ser i vinduet og er i ekstase når skjæra kommer og henter brød :p
Kult! Her lar jeg være å mate fuglene fordi det ikke er lurt for de å være i nærheten av ene katta vår. Men kan tenke meg det er fint å se på. Får gå å mate ender eller fugler i parken el vi da:)

Min elsker å leke med storesøster, reise seg opp, brekke de skumpinnene i to (hun får latterkrampe) vi synger og klapper. Liker egentlig alt bortsett fra å sove :p

Kult! Her lar jeg være å mate fuglene fordi det ikke er lurt for de å være i nærheten av ene katta vår. Men kan tenke meg det er fint å se på. Får gå å mate ender eller fugler i parken el vi da:)
Hadde jo håpet på noen småfugler vi, men er skjærene og kråkene som dukker opp haha :p her elsker han dyr, så han er i ekstase over de fuglene :)

Hun elsker å få gå når vi holder henne i hendene. Ellers så liker hun stort sett det meste å leke med:D liker sang, dans og musikk:)

Hadde jo håpet på noen småfugler vi, men er skjærene og kråkene som dukker opp haha :p her elsker han dyr, så han er i ekstase over de fuglene :)
Elsker dyr her også. Hva med fuglemater som hindrer skjærer og kråker?

Elsker dyr her også. Hva med fuglemater som hindrer skjærer og kråker?
Har vurdert fuglehus, men ikke kommet så langt ;) er morsomt med skjærer også :p

Her er det meste gøy, ekstra spennende er det med "forbudte" leker som storebror sine småbiler. Lys er visst kjempe poppis for tiden -lyset i taket, lommelykt, julelys osv, det er han helt oppslukt av :p

Her er det meste gøy, ekstra spennende er det med "forbudte" leker som storebror sine småbiler. Lys er visst kjempe poppis for tiden -lyset i taket, lommelykt, julelys osv, det er han helt oppslukt av :p
Jaaa, lyyyyys! Gud som vi elsker lys! :p

Er helt ekstremt her, han kaster seg bakover med hodet når vi bærer han slik at han ser lyset i taket :p
Samme her :p sååå fascinery av adventsstjerna, kan se på den hele dagen! Henger i samme vindu som han titter på fugler også, win win! :p

Samme her :p sååå fascinery av adventsstjerna, kan se på den hele dagen! Henger i samme vindu som han titter på fugler også, win win! :p

Hihi, slik er det her også. I det ene vinduet har vi mange små stjerner som henger nedover på ei snor -de eeelsker han :D
Så greit at de er i samne vindu da, så slipper du å pendle mellom to vinduer ;)

Hihi, slik er det her også. I det ene vinduet har vi mange små stjerner som henger nedover på ei snor -de eeelsker han :D
Så greit at de er i samne vindu da, så slipper du å pendle mellom to vinduer ;)
Er begrenset med vinduer i denne leilgheten :p

Har hatt en sånn periode her også. Yss! Yss! Yss! Og peking hehe :D

Har hatt en sånn periode her også. Yss! Yss! Yss! Og peking hehe :D

Hehe, herlig :)
Felix sier ikke noe særlig enda, men er ikke noe problem å skjønne hva han vil. Peker ikke heller, men strekker ut hele hånda :p

Hun elsker å gå og på en uke har hun blitt mye stødigere til å gå alene. Liker godt musikk, danser og klapper i hendene når "that bass" kommer på tv eller radio.

Er også glad i å ta det broren driver på med :-)

Leke med storebror, storebrors leker, gå rundt med lekekassa/puffen/babygymmen.

Gå rundt når vi holder i henne, lys, hun elsker hunden, musikk og krabbe rundt og utforske ting.

Back
Topp