Ønske om ny funksjon.

TeMar

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Februarlykke 2016
Jeg, med flere, har er ønske om ny funksjon. Det hadde vært kjekt å kunne se hvor mange innlegg jeg har så langt denne måneden, med tanke på om jeg har sjangs til å klatre opp på Topp100. Det å telle antall innlegg på profilen min har jeg hverken tid eller tolmodighet til ;-)
Det må være mulig å få til :)
 
Det kan du se på topp 100 listen , må ikke telle.:)

Poenget er vel de på 101. plass også videre nedover. ;) Hvor mange innlegg man mangler for å være med i konkurransen. :)
 
Jeg, med flere, har er ønske om ny funksjon. Det hadde vært kjekt å kunne se hvor mange innlegg jeg har så langt denne måneden, med tanke på om jeg har sjangs til å klatre opp på Topp100. Det å telle antall innlegg på profilen min har jeg hverken tid eller tolmodighet til ;-)
Det må være mulig å få til :)

Før denne eventuelle funksjonen kommer så kan det være veldig greit å sjekke sin egen totalsum i starten av måneden (eller første gang du skriver i måneden). Du har f.eks. 798 innlegg totalt akkurat nå. Om du tar vare på tallet du har 1. desember, og så 1. januar osv. så kan du til en hver tid beregne akkurat hvor mange innlegg per måned du har, ved å trekke fra det du hadde før måneden startet. :) Det tallet står på profilsiden din.
 
Sjelden jeg husker å sjekke dette skjønner du. Plutselig er vi langt inne i en ny mnd.


Før denne eventuelle funksjonen kommer så kan det være veldig greit å sjekke sin egen totalsum i starten av måneden (eller første gang du skriver i måneden). Du har f.eks. 798 innlegg totalt akkurat nå. Om du tar vare på tallet du har 1. desember, og så 1. januar osv. så kan du til en hver tid beregne akkurat hvor mange innlegg per måned du har, ved å trekke fra det du hadde før måneden startet. :) Det tallet står på profilsiden din.
 
Sjelden jeg husker å sjekke dette skjønner du. Plutselig er vi langt inne i en ny mnd.

Skjønner den, men med en gang du kommer på det så kan du bare trekke fra de innleggene du allerede har? Så slipper du hvert fall å telle flere ganger på én måned. Jeg mente ikke at dette var en løsning istedenfor det du ønsker, bare en mulighet for deg/dere mens du venter på en eventuell ny funksjon.

La oss si du glemmer å sjekke, og skriver 40 innlegg, og så kommer på at du vil sjekke - da teller du de 40 og sjekker totalen. Og la oss si at du da har 830 innlegg, da vet du at du hadde 790 innlegg da måneden startet, og resten av måneden kan du bruke totalen din. :)
 
Back
Topp