Kos degMåtte få inn noen siste innlegg, men nå drar jeg på hotell. Snakkes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degMåtte få inn noen siste innlegg, men nå drar jeg på hotell. Snakkes![]()
Midt på, på en måte over korsryggenHvor i ryggen har du vondt?
Jo men jobber så lengeHadde du ikke søkt om svangerskapspenger da?![]()
NeiIkke umulig det. Enten låsning eller løsning.
Vond rygg er ikke noe godt![]()
Høy musikk å synging! Trodde først det var sønnen i huset, men nei. Gubben var å sjekka, d var faktisk voksne folk! Hadde terassedøra åpen og det er på samme side som soverommene våre...
Du får ha med deg en ekstra pose![]()
Det er jo veldig bra. Må være fryktelig mye å holde styr på.Admins sjekker opp sånne tingsånn sett er det jo fair hele veien
Måtte få inn noen siste innlegg, men nå drar jeg på hotell. Snakkes![]()
Ville helst bare sove. Kjedelige megGorde du ikke det altså?
Vi har begynt julerydding/vasking.. Gangen ble tatt først siden jeg ville ha inn nye møblene.
Det var ikke noe nytt?Brukt altfor mye penger
Midt på, på en måte over korsryggen
Det er jo ille da!Ja. Har ikke tall på hvor mange naboklager han har fått
Hadde ikke vært så ille om døra var igjen selv om musikken var høy. Vi måtte ha igjen vinduet liksom. Unødvendig!Greit nok at folk festen. Men hold seg inne da! Og dørene hatt igjen.
Hadde ikke vært så ille om døra var igjen selv om musikken var høy. Vi måtte ha igjen vinduet liksom. Unødvendig!
Folk i 50 åra. Skulle tro de ville snakke litt også når de har fest. Ikke bare rope.Det er så irriterende
Folk i 50 åra. Skulle tro de ville snakke litt også når de har fest. Ikke bare rope.
Nettopp! Skulle tro de hadde mer vettHahakan ikke forestille meg svigers slik nei
![]()