Hvorfor utringing?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Går ikke med utringning jeg, føler meg ikke vel i det :)

Godt spørsmål! :P Selv går jeg lite med utrigning, men i kjoler blir det gjerne det. Det blir bare sånn...

Bruker ikke det. Men på noen klesplagg blir det bare det, spesielt singletter og særlig nå når jeg har ammepupper:p

Synes det kan være pent jeg, men det finnes jo grader av utrigning også da ;)

Går stadig med utringning og ser ikke problemet med det jeg. :) Om min mann ser på en dames utringning, så ja vel...hva så? Jeg vet da at han ikke vil ha noen annen enn meg uansett. ;) Alle ser....kvinner som menn og det er vel normalt? :)

Har store pupper. Og noen ganger blir det ifrivellig kløft. Mens til festligheter er det gjerne kjekt å vise frem godene litt. ;-) jeg har alltid vært overvektig. Så har likt å ha litt utrigning for å skjule magen litt. :-)

Har det innimellom, men var verre i tenårene ;-)
Føler meg ikke så vel med det lenger :P Har pupper også, men syntes ikke det passer at de velter ut, etter jeg giftet meg og fikk barn hehe..

Alt med måte tenker jeg :-P bryr meg forsåvidt lite om folk glor, men går heller ikke for den ekstreme varianten.

Fordi jeg for første gang i hele mitt liv har noe som ligner pupper!!! Tusen takk kjære morsmelk :D jeg kjører derfor kampanjen "se, verden, jeg er en kvinne!!!" :p
Gruer meg veldig til jeg slutter å amme -vil de gå tilbake til drue-str eller bli to dvaskne vannballonger uten vann i? :/

Det er min grunn :p

Back
Topp