Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Ja her også. Fult program i morgen i allefallHåper detmen det er da så mye som skjer framover nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja her også. Fult program i morgen i allefallHåper detmen det er da så mye som skjer framover nå!
Ligger nå vannrett ut på sofaen og koser meg med yoghurt nøtterJoiner deg på den![]()
Det er jo ikke noe problem for deg![]()
Ja her også. Fult program i morgen i allefall
Vi satser på å bli ferdig i morgen!!Synes det er noe som skjer hver dag fram til jul jeg nå.. Å enda er jeg ikke ferdig med julegavene![]()
Åååå det er så godt!Ligger nå vannrett ut på sofaen og koser meg med yoghurt nøtter![]()
Det er det! Farlig godt! Spiste visst opp alt i en feiÅååå det er så godt!
Litt alenetid er greit innimellomHelt greit for min del. Julemusikk å litt "alenetid"![]()
Hehe...skal ikke ha dårlig samvittighet for det![]()
Kjøkkenet og badet mitt er rotete nå... I morgen kanskjeNår det er rotete i enkelte rom så![]()
Middagspølse eller sånn pølse med brød/lompe?Gjorde det, men ble ikke ordentlig mett![]()
Såjji!!kanskje en fordel å ikke ha erfaring med sånt
Er formen ikke ille??
Det var jo bra helt til hun skjønte at vi ikke spilte helt på lag
Bare så synd at jeg tenker så mye på det. Ødelegger den koselige permisjonen min..
Var aktisk ikke ille i det hele tattLykke til med det![]()
Skravle i veiSer jeg må skravle masse nåhvis ikke faller jeg av topp 10
Det gjorde du rett i!Det er det! Farlig godt! Spiste visst opp alt i en feihihi
Man trenger det. Blir lite av det framover jaLitt alenetid er greit innimellom![]()