Skal, skal ikke...

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
i dag har jeg kjøpt graviditetstest.... Er på rugedag 10. Har så lyst til å få det overstått, tisse på pinnen, bli skuffa og lei meg, løfte hodet og tenke på noe annet. Men jeg vil ikke. Jeg vil vandre rundt, lykkelig uviten. Leke med tanken " to blå", kjærlighetsbarnet, kulemage og morgenkvalme.. Bare litt til vil jeg beholde denne berusende gode tanken, før jeg atter en gang blir hentet inn av realiteten. Ufrivillig barnløs... Eller har vi lykkes denne gangen? Jo nærmere vi kommer testedagen, jo mer frykter jeg svaret.

Skal, skal ikke?

Jeg hadde garantert ikke klart la være. :) Jeg fikk selv positiv test 10 DPO. Ikke alle får positiv test så tidlig, så må ikke bli skuffet om den blir negativ.

Masse lykke til :)

Har aldri opplevd å få positiv test... Kjenner trua renner ut som vann i Sahara! Skal iallfall vente til i morgen tidlig.

Kjenner meg igjen i følelsene du beskriver. Det er så vondt å endelig få bekreftet det man helst ikke ønsker å få bekreftet, nemlig at det har vært mislykket. Nå er jeg ikke like langt som deg i løypa, da jeg skal inn på uttak i morgen. Personlig hadde jeg bestemt meg for å prøve å unngå å teste denne gangen siden jeg fikk litt skrekken etter sist gang det var en kjemisk graviditet. Da angret jeg litt på at jeg testet tidlig. Men tenk om man får en positiv test?? Tror neppe jeg heller kommer til å klare å vente helt til TR.. Kan bare ønske deg masse lykke til og håper den er positiv!!!!! ;)

Fikk svaak positiv test på rugedag 10. x fingrene for at du får en positiv test denne gangen ❤️

Dag 11... Turde ikke teste i morges, får se hva som skjer iløpet av kvelden/natta.. Hatt litt mensmurringer i ryggen. Ikke godt tegn....

Jeg anbefaler å vente, og leve i håpet.. Krysser fingrene!

Krysser fingre og håper på positiv test når du er klar for å teste. Murringer i mage og rygg trenger ikke være negativt. Jeg hadde også masse av det før positiv test

Test når du føler det er riktig for deg ;) lykke til!!! Hadde samme symptomer i fjor, og var da faktisk gravid ;) så kan være begge deler... :P

i dag har jeg kjøpt graviditetstest.... Er på rugedag 10. Har så lyst til å få det overstått, tisse på pinnen, bli skuffa og lei meg, løfte hodet og tenke på noe annet. Men jeg vil ikke. Jeg vil vandre rundt, lykkelig uviten. Leke med tanken " to blå", kjærlighetsbarnet, kulemage og morgenkvalme.. Bare litt til vil jeg beholde denne berusende gode tanken, før jeg atter en gang blir hentet inn av realiteten. Ufrivillig barnløs... Eller har vi lykkes denne gangen? Jo nærmere vi kommer testedagen, jo mer frykter jeg svaret.

Skal, skal ikke?
Jeg er på dag 11 idag, imorgen er det 2 uker siden uttak og jeg også kjenner mensmurringer. Teste på dag 8 men da var det blankt negativ så altfor tidlig. Skulle testa idag men tørte ikke.....vente til imorgen. Lykke til

Jeg testet i morges, negativ :(
Skal jeg slutte med
Lutinusen eller beholde et snev av håp til blodprøven på fredag?

Jeg testet i morges, negativ :(
Skal jeg slutte med
Lutinusen eller beholde et snev av håp til blodprøven på fredag?
Nei nei, du må ikke gi deg med Lutinus!!!! Veldig viktig at du fortsetter med den helt fram til testdag, for det er fortsatt ikke sikkert at den er negativ da!! Krysser fingre!!!

Jeg er i akkurat den situasjonen du beskriver her! Er på rugedag 10/11 og vil egentlig ikke teste fordi det er bedre å vente enn å vite :-/

Test når du er klar. Lykke til og god klem til deg :)

Testet i dag på rugedag 11... Negativ.. :( Nå venter jeg til mandag, blodprøve og offisiell testdag!

Back
Topp