Promping

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Promper du bare ifm dogåing?
Har du aldri trang til å prompe utenom når du må bæsje?

Last edited:
Hehe. Nei, kan vel ikke skryte på meg det. Men bruker ikke å gjøre det rundt folk.

Gjør du?

Promper når det måtte passe meg;) (ikke blant folk da, og ved matbordet) men går ikke på do for og prompe! :-p

Kan jo ikke gå på do hele tiden :p

Nei, men som regel. Likar ikkje å prompa "fritt" :P

Nei det prøver jeg å si til sambo også. Han mener at man promper kun når man må bæsje. Jeg promper masse utenom det.

Haha, må prompa ofte om e drikke mykje med kullsyre i. Men om prompen stinkar, da synes eg ein bør gå på do, for da er det som regel litt trangt om plassen der bak :P

Jeg promper ikke foran mannen min, men gjør det så fort han er ute av rommet haha...
Jeg promper mer om natten. Kleint.
Drikker mye brus, så er derfor.

Farlig å ikke slippe ut lufta, har jeg lært;) Promper når det måtte passe meg! Selvfølgelig med noen begrensninger (ikke på jobb, i selskap, ved matbordet etc):p

Om jeg er alene så kan jeg godt finne på å slippe en promp ja :P Har vel hendt seg en sjelden gang mens mannen er der også (han gjør jo det selv), men ikke rundt andre folk :P Prøver likevel begrense det til når jeg er på do :P

Syns det er godt at jeg ikke har problemer med det foran mannen, det er jo grusomt å holde det inne:p men gjør det ikke foran andre enn han, da venter jeg til jeg er alene. Det må jo ut..

Jeg gjør det ikke foran folk. 1 gang foran samboeren min når jeg var høygravid:p ellers er det kun hvis jeg er alene eller på toalettet. Men nå promper jeg ikke noe ofte da.

Nei akkurat det bryr jeg meg ikke om :-P

Altså, jeg prøver å la være på butikken, på jobb osv;-)
Da går jeg isåfall vekk fra andre.

Men etter fødselen med storebror som ødela lukkemuskelen min så har jeg dessverre ikke like god kontroll på luftavgang, så det er ikke alltid jeg klarer å holde igjen.

Men dette vet folk jeg kjenner om, så er ikke noe jeg sliter med til daglig ;-)

Her promper vi alle 3 i hele huset når vi må :p selvfølgelig ikke rundt bordet (mini gjør det enda, men en 8mnd gammel baby er liksom unnskyldt :p) eller hvis vi har besøk, på butikken o.l.. Man må da kunne fise i sofaen i sitt eget hjem selv om mannen også er der :p

Mannen promper alltid 2 min etter at han har lagt seg under dyna om kvelden, han er visstnok så glad i meg at han sparer den til da for å varme opp under dobbeldyna så jeg ikke fryser -guuu for en romantisk mann jeg har :p

Back
Topp