Jepp, må nesten detMå se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, må nesten detMå se
Det er detFor de som ikke har eller ønsker seg nytt vaffeljern så har obs nå åviken dobbeljern til 399. Veldig bra jern det![]()
Burde lagt meg egentlig, den hodepinen har vart i to dager. Blir bare verre og verre..Jepp, må nesten det
Huff da, det hørtes ikke bra utBurde lagt meg egentlig, den hodepinen har vart i to dager. Blir bare verre og verre..
Vanlig melkesjokoladeJeg å vil ha! Hva har du???
Lurer på om det er de vi har jegFor de som ikke har eller ønsker seg nytt vaffeljern så har obs nå åviken dobbeljern til 399. Veldig bra jern det![]()
Bra du har fri i morgenBurde lagt meg egentlig, den hodepinen har vart i to dager. Blir bare verre og verre..
Pyttsann! Gjør ingentingNei, hun har da skole i morgen![]()
Ja. Hadde sikkert vært smart. Får se hva det ender med.Var mer visst du ville prøve de forskjellige.
Var de gode?Det var fordi jeg ble ferdig så sent og hadde pusset tennene på slutten. Da orket jeg ikke smake. Fått smakt i dag da![]()
Det er ganske lenge i bv - tidEr ikke såååå lenge siden... Kanskje en uke?
Tenkte å lage meg det snartJeg drikker varm sjokolade![]()
Ja det er det! HEIA!No er det kamp damer! Heia NORGE![]()
Det skal jeg også haNå går det tregt igjen!!!
Men kakao tenkte jeg og å ha i kveld!![]()
Har vært rolig i dag6467 nye innlegg siden jeg va her sist... Enten er det lenge siden eller så skravler dere altfor mye![]()
Jepp, de var like gode i år ogsåVar de gode?![]()
Takk for tipsFor de som ikke har eller ønsker seg nytt vaffeljern så har obs nå åviken dobbeljern til 399. Veldig bra jern det![]()
Det gjør denAppen henger i dag og?