ski

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
noen av de små som har prøvd seg på ski?
jeg har arvet ett par ski til vesla, men ingen sko, hun har veldig lyst til å prøve de, så nå har jeg søkt etter brukte skisko..... antar nemlig at denne skikarrieren i vinter blir relativt dårlig, så jeg orker ikke gi masse penger for det, men hun får vel få prøve :p
 
Snuppa prøvde ski og snowboard i påska. Ho likte best snowboard, fikk ikke helt til ski. Samtidig som ho ser opp til søstera si, så kan være noe der;)
 
Vi skal vel få arvet mine første ski fra min halvbror.

De er korte og breie og fester de på skoene hennes. Tenker det får holde i år og så får hun heller få vanlig langrennsski neste år.
 
Med denne kruttønna så dropper vi ski i år, hun klikker i vinkel når hun ikke får til ting, og hverken kroppen eller humøret mitt er klar for noe sånt denne vinteren :p
 
Vi har kjøpt ski til begge ungene i år. Ingen av dem har hatt eller prøvd ski før.
Esther får kun fordi vi vet det hadde blitt baluba om bare broren fikk.
Men har bare kjøpt slike billige på europris til 199 kroner, som man kan stroppe til vanlige sko.
Ser ikke for meg at de blir brukt stort like vel, og orker ikke bruke masse penger på ski som de vokser fort ut av, og blir lite brukt. Da skal vi heller kjøpe skikkelige ski når de kommer i skoleaderen og trenger dem til skidag.
 
Vel jeg har tenk til å få tak i ski til snuppa :) jeg elsker selv å stå på ski og håper hun vil like det også ;)
men kommer nok til å se om noen dukker opp på finn da :p
 
Ikke noe ski her så! Vi får se om det blir noe snø her i år eller om vi får annledning til å dra på hytte i påsken :)
 
Vi har kjøpt ski til begge ungene i år. Ingen av dem har hatt eller prøvd ski før.
Esther får kun fordi vi vet det hadde blitt baluba om bare broren fikk.
Men har bare kjøpt slike billige på europris til 199 kroner, som man kan stroppe til vanlige sko.
Ser ikke for meg at de blir brukt stort like vel, og orker ikke bruke masse penger på ski som de vokser fort ut av, og blir lite brukt. Da skal vi heller kjøpe skikkelige ski når de kommer i skoleaderen og trenger dem til skidag.
hadde kjøpt slike jeg også hvis hun ikke arvet ett par, men må jo ha sko :p
 
Vel jeg har tenk til å få tak i ski til snuppa :) jeg elsker selv å stå på ski og håper hun vil like det også ;)
men kommer nok til å se om noen dukker opp på finn da :p
syns det er litt koselig je, men har ikke gått på ski på flere år :p men kjøpte meg da nye for noen år sia :p
Men det er stort miljø for skirenn her, så jeg får prøve å få a med der om noen år :)
 
Vi har snakka om det. Men vet ikke helt hva vi gjør....Storebror fikk da han var 3.5, men ble ikke noe særlig skigåing på ham før i fjor da han var 4.5. Brukte de samme skiene i to sesonger.

Men sånne ski som man stropper skoene fast til er ikke å anbefale. Det er vanskelig å feste skoene sånn at det sitter godt på. Foten sklir i bindingen og bevegeligheten er ikke god.
Min erfaring fra bhg viser at denne typen ski ødelegger skiopplevelsen for barna, og de blir ikke mer lysten på skigåing.

Men kjøpt er kjøpt ;-)

Vi har skiene til storebror, de er for små for ham, men muligens for store for frøkna. Sko er vanskelig å få tak i små nok til henne.
 
noen av de små som har prøvd seg på ski?
jeg har arvet ett par ski til vesla, men ingen sko, hun har veldig lyst til å prøve de, så nå har jeg søkt etter brukte skisko..... antar nemlig at denne skikarrieren i vinter blir relativt dårlig, så jeg orker ikke gi masse penger for det, men hun får vel få prøve :p
Hvilken str må hun ha på skoene? Jeg fant nemlig noen i str 25 her i byen ;-)
Ligger på finn.
 
syns det er litt koselig je, men har ikke gått på ski på flere år :p men kjøpte meg da nye for noen år sia :p
Men det er stort miljø for skirenn her, så jeg får prøve å få a med der om noen år :)
det blir sikkert morsomt da :D

I påsken kommer vi nok til å reise til Valdres for de har et mini skirenn for barn der da :) husker jeg var med i nesten alle år for er ved hytta til familien :)
Der minnet du meg på at jeg må snakke med farmor om det imorgen! Spørre om det er plass der da ;)
 
det blir sikkert morsomt da :D

I påsken kommer vi nok til å reise til Valdres for de har et mini skirenn for barn der da :) husker jeg var med i nesten alle år for er ved hytta til familien :)
Der minnet du meg på at jeg må snakke med farmor om det imorgen! Spørre om det er plass der da ;)
Greit å booke i litt god tid ja, spes når man kommer med flere enn bare seg selv :p
 
Greit å booke i litt god tid ja, spes når man kommer med flere enn bare seg selv :p
Ja må nesten det ;) mange som vil dit også :eek:

men er heldigvis to soverom og en ekstra hytte så går nok bra med plassen ;)
 
Har ikke tenkt på dette enda.. dårlig med snø foreløpig :) har nok slalomski franår jag var liten hun kan prøve tenker jag :D
 
Back
Topp