Onsdag 10. desember

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi ble så glade da det begynte å lave ned snø i går, men det blåste og regnet bort i natt, så vi er tilbake på holke og våt snaps :(
Det ble en episode Jul på Månetoppen i morges da vi hang litt etter pga avslutning på turn i går og T skal i bursdag i dag.
Fult program før jul, men det er bare koselige ting!
Mannen er hjemme og steller hus i dag - veldig takknemmelig for det! Så blir det deilig middag på oss mens T er i bursdag i ettermiddag.
Nå sitter jeg plantet på lesesalen og skal sitte her til hvertfall kl 15, kun avbrutt av lunch og dopauser :p
Jeg hadde så inderlig håpet på å få levert i morgen slik at fredagen er fri for eksamen slik at vi kan pakke til Oslotur i helgen :)
Ha en super dag alle sammen!
 
Vi ble så glade da det begynte å lave ned snø i går, men det blåste og regnet bort i natt, så vi er tilbake på holke og våt snaps :(
Det ble en episode Jul på Månetoppen i morges da vi hang litt etter pga avslutning på turn i går og T skal i bursdag i dag.
Fult program før jul, men det er bare koselige ting!
Mannen er hjemme og steller hus i dag - veldig takknemmelig for det! Så blir det deilig middag på oss mens T er i bursdag i ettermiddag.
Nå sitter jeg plantet på lesesalen og skal sitte her til hvertfall kl 15, kun avbrutt av lunch og dopauser :p
Jeg hadde så inderlig håpet på å få levert i morgen slik at fredagen er fri for eksamen slik at vi kan pakke til Oslotur i helgen :)
Ha en super dag alle sammen!
Vi har også mange koselige aktiviteter før jul! Tar det fremfor så mye rengjøring og baking ;)

Masse lykke til med innspurten! Er bare å henge i så blir du ferdig :)

Så koselig med Oslotur!!! Alle sammen eller?
 
God morgen :)

Hermine ble vekt kl 07.45 idag :p mannen ville så gjerne hilse på henne før han dro på jobb, for hun blir så lei seg når han er reist om morran når hun våkner.

Hun har fortsatt bare den ene prikken på leggen, så det ble barnehage idag. Så får vi se om det er vannkopper eller noe annet rart etter hvert. Barnehagen sa at hun bare kunne være der, for allmenntilstanden er så bra :)

Nå har jeg lagt fiken i bløtt og så skal jeg koke fikenmarmelade i ettermiddag :) Ellers så skal jeg dusje og pakke inn julegaver idag.

Hermine skal til bestemor etter barnehagen og mannen skal jobbe overtid, så jeg har masse tid for meg selv idag :D
 
Fru H: Godt å ha en flink mann i heimen :D Lykke til med innspurten :)


Marian87: koselig alenetid-dag du har i vente :)


God formiddag:)
Jeg har vært i barnehagen på adventfrokost :) koselig og stas å få spise sammen der, for både liten og stor;)
Nå har jeg laget meg en mocca, og etterpå skal jeg bake første den første delen av bursdagskaken ;)

Og nå kom det visst en mann her som skulle justere håndtakene på de nye vinduene! De står forskjellig på alle doppeltvinduene og jeg var den første som la merke til det!! og det med engang dem var satt inn hos faren min ;) merkelig at håndverkerne ikke har sett det engang :p
 
Sånn ser de ut!! Haha helt vanvittig at det ikke var noen andre som så det før jeg sa ifra! Ikke andre beboere engang ;)
1418204608614.jpg
 
Hei jenter.
Hvordan går det?
Har vært på farten i hele dag. Shoppa en del lys etc, og vært med søsteren min og barna.
Ungene og mannen sover, så jeg stikker inn til byen å setter oss ved en koselig restaurant å spiser pizza og skravler. Er egentlig helt dø. Men koselig å være litt sosial :)

Alt fint med dere eller? :-D
 
Hei jenter.
Hvordan går det?
Har vært på farten i hele dag. Shoppa en del lys etc, og vært med søsteren min og barna.
Ungene og mannen sover, så jeg stikker inn til byen å setter oss ved en koselig restaurant å spiser pizza og skravler. Er egentlig helt dø. Men koselig å være litt sosial :)

Alt fint med dere eller? :-D
Kos deg i byen :D
Alt bra her. Ungene i seng og litt gaveinnpakking på meg :)
Blir straks sofaen med strikketøy og TV !
 
Hei jenter.
Hvordan går det?
Har vært på farten i hele dag. Shoppa en del lys etc, og vært med søsteren min og barna.
Ungene og mannen sover, så jeg stikker inn til byen å setter oss ved en koselig restaurant å spiser pizza og skravler. Er egentlig helt dø. Men koselig å være litt sosial :)

Alt fint med dere eller? :-D

Så godt og koselig å dra ut for å spise og skravle uten barn :D
 
Haha - passe sløvt av dem!

Haha jeg vet.. det var jo ensten 1cm forskjell på høyden jo..og ingen så det?? Jeg så det med engang.. haha
Men nå er det fikset da :) men et av glassene på det ene vinduet må byttes, for han klarte å lage en liten sprekk i mellomglasset :p
 
Vært en grei dag her :) men fikk ikke bakt :p så må stå på imårra!! For på fredag har jeg et møte med nav og må handle inn div ting til bursdagen..
Også har jeg handlet i kveld, så orket ikke å bake nå i kveld heller:p

Jeg, Emira, Liana, faren min og broren min dro til et spiseri/gatekjøkken for å kose oss litt :) sambo ville som vanlig ikke bli med! Så da fikk jentene smakt sin første gatekjøkken-hamburger :p Liana spiste bare kjøttet (som forventet)..
 
Vært en grei dag her :) men fikk ikke bakt :p så må stå på imårra!! For på fredag har jeg et møte med nav og må handle inn div ting til bursdagen..
Også har jeg handlet i kveld, så orket ikke å bake nå i kveld heller:p

Jeg, Emira, Liana, faren min og broren min dro til et spiseri/gatekjøkken for å kose oss litt :) sambo ville som vanlig ikke bli med! Så da fikk jentene smakt sin første gatekjøkken-hamburger :p Liana spiste bare kjøttet (som forventet)..
Koselig med baking da - når man har tid :)
Liker ikke mannen din å spise ute?
 
Koselig med baking da - når man har tid :)
Liker ikke mannen din å spise ute?

Hehe joda, men han har lett for å heller bli hjemme når det er noe med min familie..han har ikke noe imot dem, men syns ikke det er noe gøy! jeg liker det ikke, men kan lissom ikke tvinge han å gå heller :p og like greit å slippe å ha med Leoh også ;)
 
Back
Topp