Favorittfrukt

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Spiser det ofte i salat, som tilbehør til middag, taco etc:D har den i kjøleskapet så den er god og kald:) liker du ikke guakomole heller da?
Nei, liker ikke guacamole. Det er jo avokadomos :p salsa og rømme holder på tacoen for meg :p Står over den grønne guggen :p hehehe

Hehe det er jo et myst i tacoen!:p
Lager du selv eller kjøper du? Om du kjøper, hvilken anbefaler du? Må prøves neste gang! Tror det blir taco i morra :D

Lager du selv eller kjøper du? Om du kjøper, hvilken anbefaler du? Må prøves neste gang! Tror det blir taco i morra :D

Du må ikke finne på å kjøpe :o smaker jo plast og så er det jo så enkelt å lage ;)

Du må ikke finne på å kjøpe :o smaker jo plast og så er det jo så enkelt å lage ;)
Jeg liker ikke avokado, så vet ingenting om det. Hvordan lager jeg guacamole? :D

Jeg liker ikke avokado, så vet ingenting om det. Hvordan lager jeg guacamole? :D

Eg kjøper to advokadoer, ein sånn krydder pose frå tex mex til guaqamole og tilsetter 1 dl rømme.

• Liker
Reactions: EJ
Vi har mast most avokado og hvitløk i vår "guakomole":) kjemegodt og sunt!:)
Skal ha oppi masseeee hvitløk :p Godt mannen ikke løper av sted :D :p Skal gi han et ordentlig tungekyss etter maten :p

Rakk ikke handle til tacoen så tar det i morra. Hvordan ser jeg om avocadoen er moden? :o

Den skal vere mjuk ved toppen/rota og generelt. Litt slik som mango synes eg.
Evt Google/YouTube moden advokado og da får du tips til kva du skal sjå etter ;)

Back
Topp