Planen det jaBake i morgen? da ovnen er inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planen det jaBake i morgen? da ovnen er inne?
Ååå sånn å forståNei akkuratden var billig,resten av det jeg ønsker meg var ikke det..
Så lenge det ikke blir for myeEr se, men litt artig å lese gjennom alt også om det ikke er 1000 innlegg liksom![]()
Det er virkelig ikke det :/Det er ikke noe særlig ..
Det er vi jaFor en spaghettigjeng vi er![]()
De har så mye fint..Ååå sånn å forstå![]()
Ja har det. Måtte Google litt munn hånd og fotsyke . Svusj 10 sider![]()
HahaNei, de er vel egentlig ganske lange og tynne. Men er flink til å bomme på bokstavene![]()
ikke jeg..Det er vi ja![]()
Tror den må ha vært rimelig løs da jaHaha. Har mistet en fylling på baconpølse en gang...den var kanskje litt mer enn halvløs da
![]()
Håper den er positiv![]()
Mannen lånt den?Fant ikke den dumme varmeflaska![]()
Vanlig ostekake med kjeksbunn, kremostfyll og rød gele på toppenHva slags ostekake pleier du å bake da?![]()
hahahaMin skal perfeksjonere alt han lager da. Han bakte rullekake for litt siden, og bakte to fordi den første ikke ble fin nok å se på...haha
Nei, ikke du neiikke jeg..
Han kommer til å høre den, men det er bare en tilvenningssakSambo gruer seg litt til det skjønner duat han skal høre den tikkelyden npr vi legger oss
![]()
Fikk sovet littSov godt
Skulle tro det men...Om det er en spire i magen burde testen bli positiv siden testen er så følsom?![]()