Nei det går ikke
det kan man ikke ha noe av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det kan man ikke ha noe av.
Noen som vil vedde på om det kommer elektriker i dag eller om den her heller ikke dukker opp?
Tror jeg har fryktelig lite musklermin kropp er ikke tynn når den er 60 kg. Basta!
Å jeg tenker hun er tynn, så vi er forskjelligeAkkurat passe tenker jeg at hun er![]()
Han gjør detJeg velger å tru at han kommer![]()
Nå var det f.Eks. mannen som spurte om det barsel treffet som var på fredag. For det var jeg ikke på. Altså, 9 dager etter jeg hadde født.Å hva da?
Sånn å forstå. Sikkert ikke viktig med ett øye nei, du har jo 2...Nei da går det nok over av seg selv. De tar bare i mot ø.hjelp der pga lite folk også
Holder på å bli GAL! Er så sulten hele tiden de to siste dagene og føler det er noe jeg vil ha hele tiden. Magen romler konstant![]()
Men det er jo så vondt!Det som går så fort![]()
Hva er planene for dagen da damer?
Onemoretime snakka om ettersmak på natron. Så tenkte jeg det kanskje smakte pinnekjøttPinnekjøtt med natron??? Hehe
Shit, måtte så tisse nå så da er vel sjansen for å ta en test minimal?;/
Ikke helt men. Det blir håper jegAkkurat passe tenker jeg at hun er![]()
For testene kommer i posten kl 9, men tisset i et glass da, så får håpe urinen holder seg i 2 timer![]()
Dere kommer til å være så fine og vaggeteJeg og![]()
Var faktisk 201Trene litt mer da
Du skrøt jo sånn av de 200 situps da du var høygravidhihi
Dåne ,noen av dere skravler mye på kvelden.
Tror det er enda lengre siden jeg var![]()