Den holder seg sikkertFor testene kommer i posten kl 9, men tisset i et glass da, så får håpe urinen holder seg i 2 timer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den holder seg sikkertFor testene kommer i posten kl 9, men tisset i et glass da, så får håpe urinen holder seg i 2 timer![]()
Tror det er enda lengre siden jeg varEr mange år siden jeg var hos frisørenjanuar 2010
![]()
Sov ikke du heller?Leste 4..
Sov ikke du i natt heller?
Når man har muligheten såDåne ,noen av dere skravler mye på kvelden.
Neida. Holder motet oppe, straks på 10 nåTek dei over lista?![]()
Idag kommer det elektriker Kengu. Dont you worry!Noen som vil vedde på om det kommer elektriker i dag eller om den her heller ikke dukker opp?
eg er ikke sent oppe hvertfallGod morgen
Som dere skravler! Er jo ikke så sent oppe liksom![]()
Er se, men litt artig å lese gjennom alt også om det ikke er 1000 innlegg liksomMye kosligere å skrive "live" synes jeg![]()
Jo i natt sov jeg heldigvis.Sov ikke du heller?
Så du MÅ med andre ord bli gravid så fort som mulig?Jafikk første når jeg nettopp var fylt 18, neste når jeg var 20 og siste når jeg var 23
![]()
Venter på en operasjon som skal gjennomføres i 2016, så da må jeg være ferdig med barndet har jeg vist siden jeg var 13 år
![]()
Han gjør det ogsåIdag kommer det elektriker Kengu. Dont you worry!
Oj da, såpass!En hjerteoperasjonmå bytte hjerteklaff for fjerde gang så da blir det mekanisk klaff
![]()
Åh.... Hørtes godt ut! Jeg tvang meg opp nå så jeg kanskje kommer meg til sengs ikveld og opp igjen til rett tid. Må prøve å få levert i bhg snart og.Tenker å gjøre det nå. Ta noen paracet og fylle på ei varmeflaske.
Hæ? Hva sier duDet er det. Litt kjedelig å lese gjennom svar på gamle innlegg også![]()
Begynner bli stressaBlir spennande dette. Syns det blei kamp allereie frå første desember, og enno er det jo leeenge igjen av mnd![]()
Mannen er elektriker. Mye sent ute jaEg tippar ikkje. Dei kjem vel aldri når dei skal![]()
Ut å gå av meg 2 kg. Kjøpe pepperkakeformer.Hva er planene for dagen da damer?
HahaMin skal perfeksjonere alt han lager da. Han bakte rullekake for litt siden, og bakte to fordi den første ikke ble fin nok å se på...haha
Snakker vi om melange enda?? Stakkars VenessielaMelange er best, men til det som ikke skal stekes eller kokes syns jeg smø funker bedre faktisk![]()