Kolakakene mine ble steinharde!!![]()
Da har de vært for lenge inni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kolakakene mine ble steinharde!!![]()
Jeg gjorde det jeg ogsåHahadenne leste jeg feil
![]()
Er ikke lett å holde styrTror appen er på bærturfikk opp at et innlegg av meg var blitt qoutet men finner det ikke
![]()
Lov å si at man er trøtt nå eller![]()
3 av oss som skal ha spaghetti i morgen daDet blir spagettii her også![]()
Så kjekt for henne daJeg har faktisk vært på
Lekeland med jenta mi! Tok alle mine krefter! Men hun trengte det.![]()
Ikke jeg heller!! Jeg foretrekker å leve i uvitenhet!Takk, det vil jeg IKKE vite noe mer om!!![]()
Oppskriften sa 15min på 175 grader. Etter 10min var de godt brune rundt kantene så måtte ta ut allerede da
Tror kanskje jeg trykte de litt for flate?Spørs om ovnen din varmer godt da? De skal bare være gyldne på kantene!
Var ikke det hellerDa har de vært for lenge inni!
Ja, nettoppHavre og risgrøt ja![]()
Nei ja, vanskelig å si hva du har gjort.Mine var like brede, men så lange som det gikk an på stekebrettet![]()
Tror du trykket de for flate.Hun gjorde det![]()
Bare jeg som er en elendig baker![]()
Onemoretime hadde laget dem i går med den oppskriften og fått seige![]()
Vet ikke hva natron gjør jeg. Er det sånn heve-greie?Har mer troa på natron faktisk![]()
Jeg trenger det ikke daHaha, ja. Ein safe full av sportsutstyr. HAdde vore greitt det![]()
Ikke storm akkurat, men regner og blåser litt.Fikk du stormen som var her i går?![]()
Oppskrifta sa: Del deigen i 3 emner. Rull til fingertykke pølser og PRESS DEM FLATE. Hvor flate er for flate da?![]()
Sikkert litt slitsomt, men sikkert kjempeartig for ungeneJada, men innimellom kunne jeg ønske at jeg bare kunne bli i sengen en hel dag. Med en bok.
Var på håndballcup i hele helgen med begge ungene.. Det tar påMen veldig veldig gøy!
![]()
Neste gang du lager får du ta bilder av hele prosessen og sende megJeg tok bare 2![]()