Så merkelig. Jeg blanda visst 2 oppskrifter jegOnemoretime hadde laget dem i går med den oppskriften og fått seige![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så merkelig. Jeg blanda visst 2 oppskrifter jegOnemoretime hadde laget dem i går med den oppskriften og fått seige![]()
Tror kanskje det er det luresteFår velge ferdigbakt da![]()
Jeg vet men Fiona84 sa det gikk fint Så lenge det ikke var potet.
MEN der stod smør og jeg brukte margarinSå merkelig. Jeg blanda visst 2 oppskrifter jeg![]()
Uff, håper frisørtimen gjer underverker dåIdag er jeg litt fjern, føler meg deppa :/ vet ikke hvorfor men i morgen har jeg frisør time og håper humøret blir bedre av det![]()
Kan jo hende strømmen går i morgen ogDu kan ikke skulde på den hvis du baker i morgen da![]()
![]()
Skal jo komme dit og beholde denEr ikke langt igjen til topp 10 nå![]()
Da hadde jeg brukt smør neste gangMEN der stod smør og jeg brukte margarin![]()
er gøy utNo heng dei i nettet på finalen i 71grader nord! Uff! Det ser heilt grusomt ut. Er jo laaaaangt ned der ute på Nordkapp!
Det kan jeg igrunn skjønne.Det går sikkert an med potet og, men det er ikkje anbefalt. Det blir visst veldig forringa kvalitet på dei...![]()
Skal jo komme dit og beholde den![]()
Ja, er vel en mulighet for detKan jo hende strømmen går i morgen og![]()
Til en på 6 mnd og en venninne av storesøsterHva slags julegaver?
Var så mange her inne som sa at margarin gikk fintDa hadde jeg brukt smør neste gang![]()
Gøy med det nettet! Men litt for langt ned for min smakS
er gøy ut
Klart detStue og kjøkken er ikke så viktig
![]()
Var ikke jeg som svarte det i alle fall. Bruker bare ekte smør herVar så mange her inne som sa at margarin gikk fintSkylder på dem
![]()
Ja absolutt.. Kokte poteter er jo ikkje akkurat langtidsholdbare i utgangspunktet...Det kan jeg igrunn skjønne.