Ja, høres virkelig fristende utHaha, kjekk jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, høres virkelig fristende utHaha, kjekk jobb![]()
Greitt for megIkke sikkert de som havner utenfor listen er enig. Må jo klare topp 50 da![]()
Så klart skjønner jeg detDu vet jeg tuller?Er nok ordnet til neste oppdatering
![]()
Men bør vere godt betalt då! Må jo tross alt opp på natta ogJa, høres virkelig fristende ut![]()
heheDa har dem liksom ikke skravlet nok![]()
Må få tillegg da ja.Men bør vere godt betalt då! Må jo tross alt opp på natta og![]()
Akkurat nå så er det vel greit for de fleste i denne trådenGreitt for meg![]()
Var det jeg tenkte på. Blir nesten som å amme det daMen bør vere godt betalt då! Må jo tross alt opp på natta og![]()
Det er braSå klart skjønner jeg det![]()
Håpar ein slepp å følge med på forumet for å telle innlegg manuelt dåMå få tillegg da ja.
Trenger ikke bekymre deg. Har ikke sendt inn klage på deg for usportslig oppførselDet er braRegnet med det, men måtte bare spørre
![]()
Du skal ikkje sjå vekk frå det neiAkkurat nå så er det vel greit for de fleste i denne tråden![]()
Du nærmer degEr på 11.plass nå![]()
Haha, sant! Berre å time det inn saman med amminga då. MultitaskingVar det jeg tenkte på. Blir nesten som å amme det da![]()
Alltid aktivitet herDu skal ikkje sjå vekk frå det nei![]()
Ja, hørtes ut som en god plan. Eller ikkeHaha, sant! Berre å time det inn saman med amminga då. Multitasking![]()
Koselig detAlltid aktivitet her![]()
Kan ikkje seie det er den jobben i verda som fristar mest neiJa, hørtes ut som en god plan. Eller ikke![]()
Spøk i veiTrenger ikke bekymre deg. Har ikke sendt inn klage på deg for usportslig oppførsel![]()
Må være lov med en spøk av og til![]()