Ja... Hallo? Uholdbart!Midt på dagen liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... Hallo? Uholdbart!Midt på dagen liksom![]()
Skal sikkert ikke skravle noe....Prøve å komme meg hjem fra jobb etterhvert![]()
Nei det skal hun ikkeSkal sikkert ikke skravle noe....![]()
Tragisk.... En side av saken liksom..Mot barvernet ol..
Er jo alltid det..Tragisk.... En side av saken liksom..
Nope! Litt bak igjen men... så lenge jeg ikke lar det gå for lang tid såGrattisvar ikke så ille idag vel?!
![]()
Grei underholdning.... Men herregud!MOT barnevernet?? Folk skriver skremmende ting på nett
Hvilken blogg da?Mhm, ramlet innomen blogg også nå. Helpes
Uff... Det er kjipt. Håper det ble bedre etterpå ihvertfall.Var ganske mye ekstra på magen ihvertfall, og hun fikk dekka operasjon.
Helt sinnsykt!Grei underholdning.... Men herregud!
Det er klartHun på 5 år men må jo se![]()
Nei.... Eller, kan jo sove når lille sover men. Greit å gjøre litt annet også. Idag har storesøster hvert hjemme også.Kanskje ikke like lett ?
Brukte melange jeg. Trodde det var margarinKa man bruke margarin istedet for smør når man lager kolakaker?? Har alt utenom smør![]()
HeheNå var tempoet tilbake ja. Gått unna her mens jeg kjempet med å barbere leggene![]()
Det er helt utrolig!!Seriøst? Alle som er med i de gruppene burde få seg en smekk!
Melange er margarinBrukte melange jeg. Trodde det var margarin*husmor*
Er mange diffuse saker iallefall... Naboer El slektninger som tipser bv pga hevn og finner på ting. Tragisk...Forstår jo at det er trist og forferdelig selvfølgelig, men det er vel en god grunn for det da. Syns jeg hører oftere om de som skulle blitt tatt fra barna enn omvendt...
http://www.knut.com/Hvilken blogg da?
Kos dereNei, nå er det mat og litt kvalitetstid med mannenSnakkes
![]()