Ja.. spesielt om hun holder seg unna 1. plass denne månedenEr hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. spesielt om hun holder seg unna 1. plass denne månedenEr hun?
Såforskjellige vi er, jeg er like høy somdeg å så ikke bra ut da jeg veide 59 kg.Ikke som gravid nei. Men jeg er tjukk når jeg nærmer meg 60 kg. Jeg kler ikke det. Selv om det heller ikke er mye. Men det er mye på meg.
Her var det 750 kr ra varnergruppen
haha du bare smiskerJa.. spesielt om hun holder seg unna 1. plass denne måneden![]()
Og ikke med en hund som blir totalt gira og en annen som blir livreddEr jo koslig på sommeren i ett par timer, men ikke 3 dager liksom...
Det er jo håpløst med gaver til gæmliserDe blir alltid glad for slikt![]()
Er beste planen detIngen planer
Er grinete ogsåÅåh, da hadde jeg blitt mer grinete enn menykortet her![]()
Helt greit i grunnEr beste planen det![]()
Neida er ikke detDet er jo håpløst med gaver til gæmliser![]()
Jeg har bare en mormor, og hun blir glad for vinDet er jo håpløst med gaver til gæmliser![]()
Tror du ikke jeg er et skikkelig koselig menneske bare?haha du bare smisker
Du så for tynn ut ja?Såforskjellige vi er, jeg er like høy somdeg å så ikke bra ut da jeg veide 59 kg.
Synes det jeg ogsåHelt greit i grunn
Mye mulig det. Søstra mi gikk opp 30. Tok laaang tid før hun gikk ned til midt imellomEr 1.65. Så bør ned på 55 igjen.
Går du opp 30 er det 50% væske, minst!
Må jeg svare?Tror du ikke jeg er et skikkelig koselig menneske bare?![]()
Ja så fryktelig tynn ut. Så dit skal jeg ikke igjenDu så for tynn ut ja?
Det er helt merkelig sånt! Jeg må ned på 50 for å se passe skrapa ut. Eller, så bilder av meg rett før jeg ble gravid, var 53. Ser kanskje litt tynn ut når jeg tenker meg om... Så 55 er sikkert bra til meg.
Koselig med bakingVar planen det ja![]()