Skravletråd :)

Noen er tykke noen er tynne :p
Lurer på om jeg noensinne blir tynn igjen...

Bare jeg ikke blir tjukk i huet så kan jeg godt bli litt tykkere ;)

Det gjør du nok. Du ble det etter første fødsel? Så hvorfor ikke nå?

Hei alle sammen . jeg har noe på hjertet så jeg bare må få ut . skall man virkelig få dårlig sammvitighet av og få hjelp . jeg har stor hjelp av svigermor og jeg føler folk ser stygt på meg når jeg sier hun er hos svigermor når vi handler eller er ute en tur på kino eller på byen ,,,, også kan jeg legge hun ned hos sviger mor for og få gjort husarbeid er det så gale og få hjelp? jeg føler meg som en dårlig mor pga jeg får hjelp er dette normalt ? blir helt i fra meg ..
Kommer helt an på hvor ofte og hvor mye det da. Og hvor gammel ungen er. Er det bare en baby og hun er 50/50 sammen med farmora, hadde jeg også reagert.
Men hvorfor får du dårlig samvittighet? Er jo ikke sikkert folk ser stygt på deg, men at du føler det selv... Og da er det sikkert en grunn til at du føler det. Men klart det er lov til å ta imot hjelp.

Veide 55 kg før jeg ble gravid, og har faktisk gått opp 2 kg så nå veier jeg 57 :D er 170cm høy.
Veide 50 kg fra jeg var 12 til jeg var 25 :p
Wow! Allerede gått opp 2 kg. Lover bra:)
Veide 53 da jeg ble gravid, stoppa på 65-66 :p ikke gått ned så mye nå akkurat :rolleyes:

Back
Topp