Hvorfor ikke 3?Jeg ja
Vil ikke ha 1 eller 3, så om det blir tvillinger neste gang så må det bli 4haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke 3?Jeg ja
Vil ikke ha 1 eller 3, så om det blir tvillinger neste gang så må det bli 4haha
Eller kickbokserHeheFramtidig fotballspiller?
Flink du er daVært med en venninne på trening![]()
Noen som tør å gjette på hvor lenge kjøkkenet mitt kommer til å se ryddig ut? Hehe![]()
Det går også anEller kickbokser![]()
Hehe, da skjønner jegNei. Men for ungene er det kjempestas! Eneste grunnen til at jeg vil ha snø...
Så klartHehe. Syns jeg ser deg. Rundballer og eller?![]()
Noen er tykke noen er tynne
Lurer på om jeg noensinne blir tynn igjen...
HahaSpiste du enda mer da?
Kommer helt an på hvor ofte og hvor mye det da. Og hvor gammel ungen er. Er det bare en baby og hun er 50/50 sammen med farmora, hadde jeg også reagert.Hei alle sammen . jeg har noe på hjertet så jeg bare må få ut . skall man virkelig få dårlig sammvitighet av og få hjelp . jeg har stor hjelp av svigermor og jeg føler folk ser stygt på meg når jeg sier hun er hos svigermor når vi handler eller er ute en tur på kino eller på byen ,,,, også kan jeg legge hun ned hos sviger mor for og få gjort husarbeid er det så gale og få hjelp? jeg føler meg som en dårlig mor pga jeg får hjelp er dette normalt ? blir helt i fra meg ..
What? Ser det har roa seg litt. Ikke så mange sider å ta igjen39min siden siste innlegg? I alle dager![]()
Jeg tipper 4min og 28sek![]()
Shopping er veldig viktigAbsolutt!
Nå er vi på shopping. Viktig det også![]()
Så herligEr for det meste innom for å se på babyene fra desember jegnå klekkes det daglig
![]()
Wow! Allerede gått opp 2 kg. Lover braVeide 55 kg før jeg ble gravid, og har faktisk gått opp 2 kg så nå veier jeg 57er 170cm høy.
Veide 50 kg fra jeg var 12 til jeg var 25![]()
Hva har han gjort???Hjemme fra obb. Kunne kaldkvelt gubben for øyeblikket..
Her regner snøen vekkJepp! Litt nysnø ogsåble en gåtur til nærmeste shoppingsenter
![]()