Skravletråd :)

Oi, godt du har apetitt da:P
Haha. Alltid hatt, men nå spiser jeg jo faktisk både frokost og lunsj. Det har jeg ikke pleid å gjøre før :p

Nå er jeg trøtt. Fortsatt ikke rydda inni alle skapene mine, men fått vaska kaffemaskinen, rydda og vaska resten av kjøkkenet og lagd mer oppvask etter at jeg måtte lage en pepperkakedeig :)

Jeg har også alltid hatt god appetitt. Blit veldig stor nå kan man si:p

Spennende å se hvor mye jeg vokser etterhvert. Alltid spist mye egentlig, men aldri klart å legge på meg. Har gått opp 5 kg siden jeg var 12 :p

Spennende å se hvor mye jeg vokser etterhvert. Alltid spist mye egentlig, men aldri klart å legge på meg. Har gått opp 5 kg siden jeg var 12 :p
5 kg siden 12?:o hvor mye veide du i utgpktet?

Jeg veide 62kg som startvekt, og er nå sikkert 75 kg. Var 74 for et par uker siden, så minimum 75. Er 174cm høy

Når skal du bake den ut da?:) pleier du å pynte?

Blir vel noen figurer i morgen :)
Pleier ikke å pynte figurene, bare huset. Men vet ikke om det blir noe hus i morgen. Må prioritere vasking :p

Hei alle sammen . jeg har noe på hjertet så jeg bare må få ut . skall man virkelig få dårlig sammvitighet av og få hjelp . jeg har stor hjelp av svigermor og jeg føler folk ser stygt på meg når jeg sier hun er hos svigermor når vi handler eller er ute en tur på kino eller på byen ,,,, også kan jeg legge hun ned hos sviger mor for og få gjort husarbeid er det så gale og få hjelp? jeg føler meg som en dårlig mor pga jeg får hjelp er dette normalt ? blir helt i fra meg ..

Hei alle sammen . jeg har noe på hjertet så jeg bare må få ut . skall man virkelig få dårlig sammvitighet av og få hjelp . jeg har stor hjelp av svigermor og jeg føler folk ser stygt på meg når jeg sier hun er hos svigermor når vi handler eller er ute en tur på kino eller på byen ,,,, også kan jeg legge hun ned hos sviger mor for og få gjort husarbeid er det så gale og få hjelp? jeg føler meg som en dårlig mor pga jeg får hjelp er dette normalt ? blir helt i fra meg ..
Her blir nok mamma mye avlastning. Jeg ser ikke problemet:) hun gleder seg, og vil hjelpe. Ikke tenk på det

5 kg siden 12?:o hvor mye veide du i utgpktet?

Jeg veide 62kg som startvekt, og er nå sikkert 75 kg. Var 74 for et par uker siden, så minimum 75. Er 174cm høy

Veide 55 kg før jeg ble gravid, og har faktisk gått opp 2 kg så nå veier jeg 57 :D er 170cm høy.
Veide 50 kg fra jeg var 12 til jeg var 25 :p

Syns ikke du skal få dårlig samvittighet for det nei. Greit med litt hjelp iblant, og så lenge de som hjelper trives med det og så ser jeg da ikke noe galt i det.
Mamma var til veldig stor hjelp for min søster da hennes var liten, men hun døde dessverre for noen år siden. Men ser for meg at min søster kommer til å stille opp veldig mye her når min lille kommer :)

Back
Topp