Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig nå eller generelt?Samme her
Det blir jo ikke julaften uten hvite marker utenfor....om jeg så skal spre bomull overalt i nabolaget!Krysser fingrene for deg
Bra vi tenker liktVar det jeg tenkte og![]()
Gjør du det, så ringer jeg smpDet blir jo ikke julaften uten hvite marker utenfor....om jeg så skal spre bomull overalt i nabolaget!![]()
ÅneeiSkulle gi mannen fotball tur til jul, også så jeg nå at billettene er utsolgtaner ikke hva jeg skal gjøre nå
![]()
Skulle gi mannen fotball tur til jul, også så jeg nå at billettene er utsolgtaner ikke hva jeg skal gjøre nå
![]()
HahaGjør du det, så ringer jeg smp![]()
Så veldig langt ramler du nok ikkeNei nå natta. 4.plassen mister jeg uansett så den gidder jeg ikk eprøve å beholde engang.
God nattNei nå natta. 4.plassen mister jeg uansett så den gidder jeg ikk eprøve å beholde engang.
Hoho. Please do itHahaHadde garantert kommet på førstesiden
![]()
Se på finn om noen selger sine. Det skjer ofteSkulle gi mannen fotball tur til jul, også så jeg nå at billettene er utsolgtaner ikke hva jeg skal gjøre nå
![]()
Om det ikke blir snø så skal du ikke se bort i fra at jeg finner på detHoho. Please do it![]()
Hvetemel stemmer jeg for!Om det ikke blir snø så skal du ikke se bort i fra at jeg finner på detHva er best; bomull, melis eller hvetemel?
Får håpe det er vindstille daHvetemel stemmer jeg for!
Skal du på jobb? Jobber du i Skodje forresten?I seng. Plutselig ikke trøtt lenger. Opp tidlig. Baah
Manchester United, marsSe på finn om noen selger sine. Det skjer ofteHvilken kamp er det og når?
NeiSkal du på jobb? Jobber du i Skodje forresten?![]()