var vel ikke billig vil eg troTakkgikk å hadde lyst på den leeeenge før jeg unte meg den
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var vel ikke billig vil eg troTakkgikk å hadde lyst på den leeeenge før jeg unte meg den
![]()
Ikke jeg hellerSkjønner ikke helt det der jeg at det skal opp lille julaften for at man skal kaste det ut med en gang igjen ?
Det har ikke skjedd her, men begynner å bli låk i fingertuppenejeg har slike fingrer som låser seg til tider.. har kjent litt til det når det står på som verst her inne![]()
Her setter vi det opp en gang i løpet av desember, når det passer seg slikSkjønner ikke helt det der jeg at det skal opp lille julaften for at man skal kaste det ut med en gang igjen ?
Håper ikke jeg blir sånn![]()
Er det rart da frk førsteplass?Det har ikke skjedd her, men begynner å bli låk i fingertuppene![]()
Samme konseptet bare at det er containere, så mye dyrere budDet har jeg aldri sett
Er kanskje ikke så rart neiEr det rart da frk førsteplass?![]()
Eh ikke egentligvar vel ikke billig vil eg tro
Nei der ser duEr kanskje ikke så rart nei![]()
Elsker det teaterstykket!Ja, så klart![]()
Sånn det skal væreEh ikke egentlig2600kr synes jeg å huske. Men på en dårlig dag hvor jeg var skuffet av eksamensreultat, så dro jeg å kjøpte den til meg selv som oppmuntring
![]()
Må sees en gangSamme konseptet bare at det er containere, så mye dyrere bud![]()
Det har ikke skjedd her, men begynner å bli låk i fingertuppene![]()
JaSånn det skal være
Eh ikke egentlig2600kr synes jeg å huske. Men på en dårlig dag hvor jeg var skuffet av eksamensreultat, så dro jeg å kjøpte den til meg selv som oppmuntring
![]()
Mange fine klokker på bohus/skeidar ol for 599 feks. Sammenligner man slik er den dyrDet var ikke så ille for klokken![]()
Tror ikke jeg orker så høyt hver måned akkurathahadu har jo ett høyt tempo
![]()