Ååh...jul i tivoliJeg har så lyst til Køben neste helg, men ingen kan væremed..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh...jul i tivoliJeg har så lyst til Køben neste helg, men ingen kan væremed..![]()
Det skjønner jeg godt
Må jo det når julaften nærmer segDet tror jeg ikke![]()
Det er fantastiskÅåh...jul i tivoli![]()
Å nei??? Utestengt?!Får ikke til å legge inn bilde plutselig. Du har ikke tilgang til dette får jeg opp![]()
Min er så fæl på å sitte å se masse facebookvideoer
Burde burde burdeBurde pakke inn gaver, burde lage ferdig gaver,burde vaske klær, burde rydde...
Blitt mye sofa på meg!;(håper det blir litt etter hvert dahar ikke tenkt å ligge på sofaen i 9 mnd
![]()
Sikker på det?![]()
Ang lille i magen..
Merker henne, men sparker ikke like hardt som for noen uker siden. Er det plass(mangel) som gjør det eller bør jeg bli bekymret?
Min har både ps3 og ps4:/Samme her. Han vil kjøpe ps4 i julegave til oss alle men jeg sier det ikke kommer på tale.. Når man sitter å ser på en mobilskjerm fra kl 16 til 22 så skal jeg IKKE ha noe spillemaskin i hus!
Takk for detGod bedring![]()
Hehe ..bare å gi oppLigger bare 50 sider bakog mer blir det!
Vil du ikke..Haha...tror ikke jeg vil vite hva de selger der![]()
Satser på fu har rettSå lenge du skjenner liv så er det ingen fare![]()
Haha...tror ikke jeg vil vite hva de selger der![]()
Må jo det sånn som dere skravler ogDu skravler så mye at vi tar deg ikke igjen![]()
Har gjort mye av det nåBurde burde burdekjenner følelsen.
Hehe...jeg ønsker meg også barn som styrer med sittKjeeeeder meg idag, sambo er så fraværende når han er hjemme. Og barna styrer med sitt![]()
Min har både ps3 og ps4:/