Kirkeklokker

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Altså...er det bare meg som irriterer meg over de? Dersom man bor så nært at de høres godt da vel og merke...

Er så vant med de at jeg legger ikke merke til det lengre. Er andre lyder som irriterer mer. :)

Syns bare det er koselig. Det varer jo ikke akkurat lenge... jeg legger nesten ikke merke til det lenger :)

De ringer 3 ganger her. Og med lydvar baby ute i vogn og jeg selv som trenger en dupp... Ellers hadde jeg kanskje ikke brydd meg så mye. Men uansett så er det en unødvendig lyd :p

Jeg syntes bare det var koselig når jeg bodde nært en kirke :)

Når vi har bodd sånn til vi har hørt kirkeklokkene så syns jeg det var koselig, varer jo ikke så lenge :)
Men bønne ropet i egypt der foreldrene til mannen bor irriterer meg! irriterer de andre som ved akkurat den moskeen også så er MANGE ganger det er tukling der for de har på altfor høyt og skriker ut gjennom de irriterende høyttalerne nærmest hele tiden og ikke når de egentlig skal! det er irriterende går jo ikke ann å snakke vanlig sammen heller når det står på!

Bor ikke langt unna, men må ærlig innrømme at jeg legger ikke særlig merke til de. Klarer fint å stenge ute enkelte lyder :p Varer jo ikke så fryktelig lenge heller da :)

Enkelte ting syns jeg ikke det er lov å irritere seg over :p Som tog, måker, kirkeklokker og andre ting som alltid er der, som en burde tenkt over før en bosatte seg der :)

Bor rett ved ett kloster så kan ikke irritere meg :p

Har aldri irritert meg. Er koselig.

Bare koselig ;)

De ringer 3 ganger her. Og med lydvar baby ute i vogn og jeg selv som trenger en dupp... Ellers hadde jeg kanskje ikke brydd meg så mye. Men uansett så er det en unødvendig lyd :p
Det skjønner jeg. Nesten alle lyder som vekte babyen min irriterte meg:-P ellers syns jeg kirkeklokker bare er fint. Har akkurat flytta og hørte de faktisk for første gang hjemme i dag:-D da tenkte jeg bare, ååå så koselig. hehe

Back
Topp