Da er det lov til å hoppe overDerfor jeg bare glatt hopper til siste siden og leser hva det skravles om her og nåmen er ikke så ofte innom her, så kan fort være 1500+ innlegg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det lov til å hoppe overDerfor jeg bare glatt hopper til siste siden og leser hva det skravles om her og nåmen er ikke så ofte innom her, så kan fort være 1500+ innlegg.
Ja. Lurer på om det er den 5.barnesykdommen... Den går her nå.Uff syk?god bedring til henne
![]()
Gidder ikke bla tilbake uansett jegDa er det lov til å hoppe over![]()
Kjedlig med syke barn:/ håper hun blir raskt friskJa. Lurer på om det er den 5.barnesykdommen... Den går her nå.
Jeg og lillesøster ligger på kontoret. Det som blir lillesøster sitt rom etterhvertHvor ligger du nå da?
Ja. Det er vel ett par dager med feber det der også er det overKjedlig med syke barn:/ håper hun blir raskt frisk
Greir å ha ekstra disponible romJeg og lillesøster ligger på kontoret. Det som blir lillesøster sitt rom etterhvert![]()
Må svare litt her og derGidder ikke bla tilbake uansett jeg![]()
Får håpe hun føler seg bedre i morgen daJa. Det er vel ett par dager med feber det der også er det overskulle ha bake dag imorgen men....
Fortsatt på julebord eller?Kjedlig med syke barn:/ håper hun blir raskt frisk
Jaa. Nå vil jeg hjeeem.Fortsatt på julebord eller?
Uff.... Du får si til mannen at nå er det nok!Jaa. Nå vil jeg hjeeem.
Trøtt, sliten, ble rar i magen + masse travle kynnere ::
Takk, god natt til deg ogUff.... Du får si til mannen at nå er det nok!
Her kom trøttetoget. Må sove litt før lillesøster våkner og skal ha mat igjen.
Sov godt når du kommer deg hjem![]()
Nei jeg tok drt bort. Får se om jeg legger det ut senereFikk ikke se det![]()
Det klarer duÅ der vil jeg gjerne værehelst langt oppe
![]()
Håper du fikk SoveHar nå vært våken i 37 timer! Går og finner senga og prøver å sove![]()
Yes riktigHahafortsatt blå?