Fullmåne

Hadde vært fint med fødsel i dag ja :) drømte jo til og med for noen uker siden at jeg fødte 6. Lov å håpe i alle fall, men ingen tegn ennå :P

Vet ikke om jeg har så mye trua på at det skal bli noe fødsel her, selv om jeg virkelig skulle ønske det. :p

Samboeren pratet i går med ei dame som i sitt andre svangerskap hadde fått ultralydtermin den 23., hadde selv regnet ut termin til den 9., og fødte den 6... Med så mye likt, og en fullmåne slengt oppå, synes jeg det er på sin plass at magetrollet melder sin ankomst i dag :P Ikke at det er mye tegn til det ennå..

Ingen tegn her i hvertfall.. River av meg håret snart :p helt klar for å få hun ut nå!! 8 dager til termin virker som en eeeevighet..

Ja fasinernde om månen kan sende noe ekstra fødestøv ut... Ingen tegn her bare fått vondt i bekkenet for første gang over tid under svangerskapet, tror jeg har gått for mye, gikk rundt i fem timer i går:/

I like måte :) Her har ihvertfall alt tatt seg opp idag, om det er fullmånen eller bare god timing er jeg usikker på, og om det faktisk fører til noe gjenstår også å se. Blir en spennende helg dette :)

Signerer denne! Sterke kynnere og mye nedpress i dag. Er urolig hver gang det er fullmåne så spennende å
Se om dette har noe innvirkning på fødsel :-D krysser fingre og tær da termin er i morgen :-D :-D

Blir spennende å se :-) Kommende oldefar er overbevist om månens innvirkning på fødsel, og har spådd at jeg kommer til å føde i helga :-p Termin 18.des... Jeg har ikke helt trua, men hvis han skulle ha rett så kommer han til å bli passelig "stolt" :-p
Sniker fra Juli. Jeg hadde termin 18. desember 2010 og fødte natt til 8. desember ;) lykke til :)

Kan e lov deg ;) vært totalt skyfri himmel og vakker klar blå himmel i hele dag. Sola har vært helt nydelig. Og nå når det ble mørkt er månen helt utrolig.
Høres flott ut! :D Nyt det så lenge det varer da. ;) Her tror jeg det blir regn frem til jul nå. :P

Masse sterke kynnere og nedpress her i dag. Nesten så jeg blir litt nervøs, for sjøl om jeg er overklar for å få dette overstått så har jeg verken redd opp senga til en evt bsrnevakt, eller avtalt noe konkret...

Masse sterke kynnere og nedpress her i dag. Nesten så jeg blir litt nervøs, for sjøl om jeg er overklar for å få dette overstått så har jeg verken redd opp senga til en evt bsrnevakt, eller avtalt noe konkret...
Blir helt nervøs her... xD blod, kraftige kynnere som ikke alltid gir seg ved stillings bytte, slim, nedpress, vondt i korsryggen på en annen måte en ellers. Mer i tak... og en rar alt for rolig hund.... er klar men ikke klar.. xD

Blir helt nervøs her... xD blod, kraftige kynnere som ikke alltid gir seg ved stillings bytte, slim, nedpress, vondt i korsryggen på en annen måte en ellers. Mer i tak... og en rar alt for rolig hund.... er klar men ikke klar.. xD
Amen sister. Ikkenoe blod og slim her. Men takene har begynt å gå i korsryggen - der har de ikke gjort før. Klar men ikke klar her og..

Der var fullmånedøgnet over, ingen baby på vei her nei! Håper dere andre over her har noe på gang! :D

Ingenting på gang her heller..

Back
Topp