Tenkte faktisk tanken...heheEr jo mulig det er mange som skal bake så det er gått tomt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte faktisk tanken...heheEr jo mulig det er mange som skal bake så det er gått tomt
![]()
Uff uff uff. Du må innom et bakeri neste gang du er uttaforGrovkake? Jeg vet ikke hva det er![]()
Herlighet! I alle daaaager
Blir satt ut jeg!
Såpass faktisk! Jeg skjønner meg ikke på folk jeg altsåDa hadde jeg blitt mildt sagt overrasket!! Før alt det tullet så "klarte hun seg ikke uten meg". Ble nesten sur da jeg ble gravid for hun visste ikke hva hun skulle gjøre uten meg. Det snudde fort!
Hva er det du jobber som? Blir det vanskelig å finne ny tror du?En grunn til at jeg vil ha ny jobb for å so det sånn![]()
Vi trenger Kengu her også før vi tar opptellingSist gang tok jeg en opptelling, og kakemenn vant tydelig![]()
Mye smør og lite sukkerDet ga mer mening. Ble plutselig veldig mye smør![]()
JaaaVi trenger Kengu her også før vi tar opptelling![]()
HahahaUff uff uff. Du må innom et bakeri neste gang du er uttafor![]()
Kom ikke på hva han kaller demPotetkuler du liksom![]()
Hva er de laget av da?
Støvknotter var visst navnetWhaaat? Potetkuler?![]()
Hvem i alle dager vil spise noe som heter "støvknotter"? Høres jo ut som noe du finner bak sofaen noen uker etter sist vaskKom ikke på hva han kaller dem
Støvknotter var det visst. Med potetmel, smør og sukker. Så kanskje ikke helt det samme?
Ble bekreftet. RonjaR kom etter som dommerBare innbilling![]()
Jeg krever det faktiskHahahaFår vel bare det
Hmmmm...!Ble bekreftet. RonjaR kom etter som dommer![]()
Regnet med det var sukker500g smør og 500g smør?![]()