Normalt å miste alt av symptomer?

Jeg fikk positiv test for ca en uke siden og har funnet ut at jeg er ca 8-9 uker på vei. Har vært trøtt og hatt ømme brystvorter leeenge. Og ikke minst gått mye på do. Idag kjenner jeg plutselig ingenting. Føler meg ikke særlig gravid akkurat :/ flere som har opplevd dette?

Ja symptomene kan komme og gå gjennom hele svangerskapet, spesielt i begynnelsen merker jeg forskjell fra dag til dag:) alt er nok helt normalt:)

Ja. Jeg stod plutselig i dusjen etter noen dager uten kvalme, trøtthet, oppblåst følelse osv, og tenkte "herregud tenk hvis jeg ikke er gravid lenger?". For jeg kjente ingenting lenger. Men joda ;)

Som de andre sier så er det helt normalt at symptomene varierer :)

Jeg håper det! :) bare så rart at ene dagen føler jeg meg skikkelig gravid og dagen etterpå har jeg så å si ingen tegn.
Forstår deg godt for jeg tenkte akkuratt det samme:p men du er ikke alene og det er heldigvis helt normalt:) bare kooos deg me lille frøet du:D❤️

Ja. Jeg stod plutselig i dusjen etter noen dager uten kvalme, trøtthet, oppblåst følelse osv, og tenkte "herregud tenk hvis jeg ikke er gravid lenger?". For jeg kjente ingenting lenger. Men joda ;)
Hehe ja sånn følte jeg det når jeg våknet idag ;) ingen ømme pupper eller noe.. Jaja, det var den graviditeten tenkte jeg :D hehe.. Men nå er plutselig de ømme puppene tilbake ;)

Ja det stemmer :)
Ser så ofte at damer blir superstressa for at symptomene forsvinner men som regel er det ingenting galt!

Nyt det :)

Det er nok helt normalt :) Husker at jeg også satt litt med den følelsen i begynnelsen av svangerskapet, at det ikke føltes som om jeg var gravid :P

Ikke for å skremme deg, men jeg mista symptomene da jeg mista... Men har også opplevd å mista de fleste uten å miste i begge mine svangerskap ( både nå og sist) så prøv å ikke stress for mye rundt det... Eventuellt se om du kan få en tidlig ul å sjekke? Etter 5 uker slår jo hjertet ❤️

Ja, følte meg gravid med alt som hørte til av symptomer, men plutselig forsvant alle og jeg følte meg overhode ikke gravid. Jeg hadde dessverre MA, men vis du er bekymret ville jeg nok tatt en tlf til legen og fått time til tidlig UL :) Sier ikke dette for og skremme, for som de fleste her sier så kommer og går symptomene hele svangerskapet, men tenker du på det ville jeg sjekka :)

Jeg hadde ingen symptomer i uke 15, fikk helt panikk og fikk nesten ikke sove.
Ringte helsestasjonen på vei til jobb og fikk en time noen hadde avbestilt. Kom for sent på jobb den dagen ja!
Heldigvis fikk jeg høre hjertelyden og alt var normalt:)

Symptomene kommer og går kjenner jeg :) magefølelsen sier at alt er bra,så velger å stole på den. Skal til lege 18.des på første svangerskapskontroll.. Så får vi se om alt er som det skal :)

Veldig normalt. Vi er fine sånn; klager på de plagsomme symptomene og klager enda mer når de blir borte :D

Back
Topp