viktig info. les

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vi har problemer med pålogging spesielt på app. Ikke trykk på glemt passord. Det skaper bare mer problemer.

fint at jeg allerede har trykket på glemt passord :p Jaja..
Når dere har slike problemer, burde dere legge det ut på facebook siden deres, siden det ikke var mulig å komme inn på babyverden...

Når dere har slike problemer, burde dere legge det ut på facebook siden deres, siden det ikke var mulig å komme inn på babyverden...

Einig her ;)

Helt enig.
Ble bare oppdaget litt seint. Helg og har egentlig fri. Er ikke hjemme med tilgang til alt jeg pleier heller. Så det ble en nødløsning.
Men nå ser det ut til at problemet er løst.
Om noen har problemer og trenger hjelp så kan dere sende meg en mail på tamara.nygaard@sandviks.com skjekker den når jeg er hjemme i kveld

Fikk litt panikk når jeg fant det ut og trykte på glemt passord selvsagt men gikk heldigvis bra da :p og nå fungerer appen nesten som den skal :p problemet nå er at jeg må logge meg inn hele tiden :p

Akkurat ja. Jeg trykket ikke på glemt passord, men fikk opp at de ikke fant brukeren min. Har allerede kroniske problemer med brukeren min, for jeg får ikke endret passordet...

Back
Topp