Hei alle sammen!!!

Snykvit

Elsker forumet
Endelig har jeg fått en times tid for meg selv så jeg får skrevet litt til dere. Mye har hendt siden august. Vi har flyttet til Narvik, mannen tar en til master siden han ikke fikk jobb noen steder. Mai-Eline trives godt i den nye leiligheta vår. Hun har fått eget rom. (bilder kommer) To tenner har hun fått og øver seg på å stå uten å holde seg. Ellers håper vi at hun får begynne i barnehage etter jul. Hvordan går det med alle dere? Noen av de små som har begynt å gå enda?

Heeei! Tenkte på deg forrige helg når vi kjørte forbi avkjøringa til sjøvegan! Lurte så på hvordan det gikk med deg :) godt å hlre alt står bra til :)

Endelig har jeg fått en times tid for meg selv så jeg får skrevet litt til dere. Mye har hendt siden august. Vi har flyttet til Narvik, mannen tar en til master siden han ikke fikk jobb noen steder. Mai-Eline trives godt i den nye leiligheta vår. Hun har fått eget rom. (bilder kommer) To tenner har hun fått og øver seg på å stå uten å holde seg. Ellers håper vi at hun får begynne i barnehage etter jul. Hvordan går det med alle dere? Noen av de små som har begynt å gå enda?
Heeei! :D så godt å høre fra deg! :D Har hatt det travelt dere da ja. :) spennende med flytting da.
Her har vi det bare bra. Twinsa går og er blitt veldig aktive. Roter i alle skuffer og skap. :p

Hva er det mannen tar master i?

Heeei! :D så godt å høre fra deg! :D Har hatt det travelt dere da ja. :) spennende med flytting da.
Her har vi det bare bra. Twinsa går og er blitt veldig aktive. Roter i alle skuffer og skap. :p

Hva er det mannen tar master i?

Han tar en ny master i romteknologi mer rettet mot jobbmarkedet i Norge. Sist tok han bare en oppgave som han synes var spennende.

Hva? Går de? Så store og flinke!

J går kun rundt bordet og slikt, heldigvis ikke sluppet seg enda :p

Heisann!! Så hyggelig å høre fra deg igjen!! <3

Last edited:
Neimen så hyggelig at du stakk innom:) Ikke alltid lett å finne tid, det er travelt med små. Og ikke minst flytting. Godt dere trives og har det bra :)
Millanne reiser seg men har ikke skjønt helt at hun må holde seg når hun står haha... Hun står nesten uten støtte da. Men hun har aldri hatt veldig god kroppsbevissthet, så styrke, teknikk og vilje settes ikke helt sammen:p

Hei!!:D så koselig å se deg her inne:) gleder meg til bilder:D her går alt bare bra:) mini er veldig aktiv og går med støtte men ikke alene enda:p

Hellu :) Fint at det går så bra med dere. Med osd går det fint. To tenner, krabber og står, men ikke begynt å gå enda :)

Meg har du jo fått litt oppdatering frå, men A krabbar, står og går dersom han får holda seg i noko. Byrjar forhåpentligvis i bhg i januar - det trenger han! Me klare ikkje å gi nok stimuli.

Ellers blir det spennande til våren med to nye babyar i hus :)

Meg har du jo fått litt oppdatering frå, men A krabbar, står og går dersom han får holda seg i noko. Byrjar forhåpentligvis i bhg i januar - det trenger han! Me klare ikkje å gi nok stimuli.

Ellers blir det spennande til våren med to nye babyar i hus :)
Merker jeg er veldig spent på dine vegne! Sorry for at jeg kupper tråden :p

• Liker
Reactions: EJ
Hei hei, så koselig å se deg her inne :)
Spennende om dere får bhg plass etter jul da -krysser fingrene ;)
Her går det bra, er travelt da med to små hjemme og en skolegutt. Felix kryper nesten nå! :D Har hatt litt problemer med motorikken pga at han ble født så tidlig, men med god hjelp fra fysio går det fremover:)
Han har to tenner, en nede og en oppe. Tenk at om 1 uke er han 1 år!! :o Hvor har tiden blitt av liksom o_O :)

Heihei! Her går det bare bra! Fire tenner er kommet, men hun går ikke enda, langt i fra! :D Hun ruller dit hun skal og er foreløpig strålende fornøyd med det :P Ikke kan hun sette seg opp heller. Tror jenta mi er litt bedagelig.

Håper dere får barnehageplass på stell da! Vi skal være hjemme litt ekstra lenge vi da, så minien er hjemme til august :)

Fikk svar på barnehagesøknaden vår. Mai-Eline starter i begynnelsen av januar. Da er det bare for meg å begynne å søke jobb. Hun får matboks og myke tøfler av oss til jul. Søndag reiser vi til svigers i Solbergelva, utfor Drammen. Der feirer vi jul og nyttår. Vi gleder oss kjempemasse. Noen av dere som er i området som vil ta en kaffe, eller noe??

• Liker
Reactions: EJ
Fikk svar på barnehagesøknaden vår. Mai-Eline starter i begynnelsen av januar. Da er det bare for meg å begynne å søke jobb. Hun får matboks og myke tøfler av oss til jul. Søndag reiser vi til svigers i Solbergelva, utfor Drammen. Der feirer vi jul og nyttår. Vi gleder oss kjempemasse. Noen av dere som er i området som vil ta en kaffe, eller noe??
Hvor har dere fått bhg plass? :) masse lykke til med barnehagestart :)

Me skal nok vera heime i heile jula og kan møtast for ein kopp kaffe eller to :)

Så deilig med bhg plass :)

Back
Topp