5. desember :D

Fru H: Så bra han har sovet godt :D Liana mangler fortsatt 2 hjørnetenner og de 4 siste jekslene :p går så treigt på mine barn..hehe.. skjønner du er lei av å være alene! Men godt det snart er ferie da :D


Lilla-87: åh så koselig med arvede klær som du også har brukt :D herlig! Lykke til med både lesing og handling ;):p


Marian87: håper Hermine er litt bedre og har klart å holde litt på mat og drikke! Når skal Hermine få juleferie? :)


Lennypenny: så teit at dette regnet kom da! Kos deg med husarbeid :p må trå til jeg å! Kjedelig.... hehe..
Jeg har ikke helt bestemt meg, men lurer på om vi skal ta ferie allerede 12.desember!
 
Jeg har ikke helt bestemt meg, men lurer på om vi skal ta ferie allerede 12.desember!
Det blir det her! Mannen skulle også begynne ferie da.
Men jeg tror han tar ferie fra i morgen, da han har store mengder avspasering som skal brukes opp :p
Så han hadde planlagt at "vi" kunne rydde kontoret osv neste uke.
Men jeg tror han hadde glemt at jeg har en eksamen til
:rolleyes:
 
Det blir det her! Mannen skulle også begynne ferie da.
Men jeg tror han tar ferie fra i morgen, da han har store mengder avspasering som skal brukes opp :p
Så han hadde planlagt at "vi" kunne rydde kontoret osv neste uke.
Men jeg tror han hadde glemt at jeg har en eksamen til
:rolleyes:
Haha, da kan jo HAN rydde i neste uke ;) :p
 
Anita:Heldige deg. Skikkelig fin dress :) :) Også smekken. Dyr eller, ? :)

Har du fått vaska litt? Så hyggelig at de er samlet å synger sammen i bhg da :-D
 
Vi har spist hjemmelaget kebab som mannen lagde. Sykt digg!
Ungene ble henta kl 15, så de ser på tv og har fått litt frukt de koser seg med.
Skal henge opp noe klær.
Er helt dø idag :p

Hva skal dere da, ¿ :-D
 
Jeg har ikke helt bestemt meg, men lurer på om vi skal ta ferie allerede 12.desember!

Hehe vi å tenkte på fra mandagen etter det..men så skjer det så mye gøy å bhgen fra da.. både nissefest, julebord og pynting av juletre :)

Så dem skal få fri onsdag 17, for da er det vare gudstjeneste :p og tilbake i bhgen 18 på nissefesten..også fri fra og med fredagen 19 til 5 januar :D
 
Anita:Heldige deg. Skikkelig fin dress :) :) Også smekken. Dyr eller, ? :)

Har du fått vaska litt? Så hyggelig at de er samlet å synger sammen i bhg da :-D

Ja jeg føler meg heldig :D vinner jo aldri noen ting..så var sjokka når jeg så brukernavnet mitt :D haha.. syns dressen var fin jeg å :) og smekken var ikke så billig, kosta 175 eller noe :p men dem skulle pakke den inn i samme pakke som dressen. Måtte bare bestille den via nettet.. også sa hun at jeg skulle huke av at jeg henter den selv for å slippe frakt :D veldig god service!
 
Vi har spist hjemmelaget kebab som mannen lagde. Sykt digg!
Ungene ble henta kl 15, så de ser på tv og har fått litt frukt de koser seg med.
Skal henge opp noe klær.
Er helt dø idag :p

Hva skal dere da, ¿ :-D

Å det hørtes digg ut ja! Kan ikke huske sist jeg spise kebab! Enda så godt det er..hehe..

Jeg fikk foresten tørket noe støv, støvsugd og vasket gulv :)
 
Hehe vi å tenkte på fra mandagen etter det..men så skjer det så mye gøy å bhgen fra da.. både nissefest, julebord og pynting av juletre :)

Så dem skal få fri onsdag 17, for da er det vare gudstjeneste :p og tilbake i bhgen 18 på nissefesten..også fri fra og med fredagen 19 til 5 januar :D
Deilig med lang juleferie :) Når man har muligheten liksom :D

Her er det nissefest den 16. så kanskje vi tar oss en tur sammen dit til da! :)
 
Deilig med lang juleferie :) Når man har muligheten liksom :D

Her er det nissefest den 16. så kanskje vi tar oss en tur sammen dit til da! :)
Koselig med ferie ja :)
Men koselig for dem å være der litt mot jul også.
Ungene i Bhg vår har vært med å lage lefse, sylte og medisterkaker til julebordet - hyggelig å være med og spise maten og :)
Det er så god stemning der mot jul synes jeg.
 
Koselig med ferie ja :)
Men koselig for dem å være der litt mot jul også.
Ungene i Bhg vår har vært med å lage lefse, sylte og medisterkaker til julebordet - hyggelig å være med og spise maten og :)
Det er så god stemning der mot jul synes jeg.
Jeg har syntes det har vært god stemning der før jul i alle de årene jeg har jobbet der. Men vet du all den sykdommen som florerer der nå tar liksom vekk all stemninga, nesten så jeg ikke hærer å spise maten der om dagen :p :eek:
 
Jeg har syntes det har vært god stemning der før jul i alle de årene jeg har jobbet der. Men vet du all den sykdommen som florerer der nå tar liksom vekk all stemninga, nesten så jeg ikke hærer å spise maten der om dagen :p :eek:
DET skjønner jeg godt!!
Er det bare uflaks hos dem nå tror du, eller dårlige rutiner?
 
Hallo!

Dere vet jo allerede hvordan vår natt har gått :p

Nå er hun slapp og varm men har spist banan og salte kringler og drukket masse. Håper hun holder det nede nå!!!

Usjameg, god bedring til Hermine:( Omgangssyke er ikke noe godt. Har hu greid og holde på maten idag?
 
God morgen!
Minsten sov hele natta - det har han ikke gjort på noen netter.
De siste to jekslene nede er ute, men de er ikke helt ute og det virker som han sliter litt med dem. Sikler fælt og klager på vondt. Men heldigvis sov han da godt i natt!
Han var villig i barnehagen også, løp inn og rett i armene på den ene dama som er vikar der :)
T gikk til skolen som vanlig, men han somler jammen meg fælt på morgenen :p
Jeg skal lese gjennom oppgaven min og ta buss til høgskolen etterhvert for å få levert
Senere skal vi til mamma og pappa og være der i ettermiddag/ kveld. Kanskje vi overnatter. Mannen har din nest siste døgnvakt før jul og jeg er litt lei av å være alene...
Ha en fin dag alle sammen!
Og god bedring til Hermine!

Håper jekslene kommer fort ut og på plass:) Ikke noe godt med tannvondt:-/ Så koselig og tilbringe kvelden(natta) hos mamma og pappa:)<3 Skjønner det ikke alltid er like trivelig og være aleine, sender deg en go`klem<3
 
Morn!
God natt her også. Skal hive innpå mer kaffe og starte med lesinga nå.
Senere skal jeg til byen og kjøpe sko til Jen, litt småtteri til juleforberedelsene, samt storhandel mat.

Neste uke skal det være nissefest og luciafest i bhg, og i den anledning har mamma leita fram kostymer til Jen som jeg og mine søsken har brukt. Syns det er så koselig med gjenbruk!:)Vis vedlegget 92043

Er SÅ for gjenbruk selv, noe så koselig:)<3
Skikkelig fine nisseklær og luciadrakt:)<3
 
Her har det snødd i natt. Nå regner det. Så blir nok ikke mye snø her :p
Ungene ble levert kl 9, etter en hyggelig frokost stund hjemme.
Ser på dr.phil, og skal snart i gang med støvsuging, vasking av klær etc. :)

Så kjedelig snøen regner bort-FY;) Koselig med en rolig frokost sammen og sen levering:)

Mye rare tilfeller hos Dr.Phil;) Flinka som har gang i husarbeidet:D
 
Hei på dere! :)

Ikke mye som skjer her egentlig! Jeg har sløvet litt, og skal snart begynne med noe husvask og annet kjedelig tull :p

Barnehagen har felles julesamling nå på fredager, så det er nok litt stas fort flokken min å kunne være sammen og synge julesanger å sånt :) Mamma ville hente jentene i bhgen idag, så da blir det nok ganske rolig her i ettermiddag :)

Jeg fikk chattet med en fra lilleba, fordi jeg så at dem hadde bare størrelser fra 56 til 86 på dressen jeg vant nå..og jeg ville ha 98 :p siden han bruker 92 nå :) så da fikk jeg velge en av de andre dressene med størrelsen jeg ville ha :D og valgte denne, også bestilte jeg matchende smekke som sendes sammen med dressen :) kommer til å bruke dette som vanlige klær da;) synd om så fine klær bare skal soves i..får jo ikke sett de da :p haha
Vis vedlegget 92065
Vis vedlegget 92066
Vis vedlegget 92067

Så fiine klær:):D

Så koselig bestemor ville hente barna i bhgen idag;) Herlig med en rolig ettermiddag noen ganger og, ikke minst koselig for de små og være sammen med bestemor<3
 
Hei og hå, jenter<3

Jeg har nesten ikke hatt tid til og være innom... Mye sykdom og legeavtaler her i det siste. Var på strømmen barnelegesenter med Emmeth idag. Han er dessverre veldig skrall om dagen med feber, halsvondt og får ikke puste selv med forstøver, puff i tillegg og brickanyl. Så nå har vi fått noen tab som skal oppløses i vann(sånne som vi pleier og få på legevakten og, Betaped tror jeg de heter)Så nå skal han gå på de i 14 dager også skal vi tilbake til astmalegen den 16 desember igjen. Han tok RS-virus test idag og, den får vi svar på til mandag. Legen er ganske bekymret for han, da han ikke blir bedre og mistrives. Han våkner utallige ganger hver natt, våken store deler av natta, trøtt og sliten på dagen, ikke opplagt, men stort sett alltid blid <3 Lille tapre gutten min<3

N har det supert og får så mye skryt fra bhgen, hu har kommet langt det siste halvåret fikk vi beskjed om nå på foreldresamtalen og av de 17 barna i rosaruss-gruppa hennes lå hu på godt over middels ifht utvikling, mens på grov- og fin motorikk lå hu nesten fremst:) Stolt mamma, ja<3

M stortrives i skolen og alt er supert der:) På foreldresamtale fikk vi beskjed om at hu ligger helt øverst på scoren i tester:D Veldig skoleflink og lærevillig:D I natt skulle hu ligge over hos bestevenninna si, rett nedi veien;)

Bortsett fra Emmeth sin astma, så har vi det fint:) Jeg er så ubeskrivelig glad for den herlige lille familien min<3 Prøver og ikke ta ting forgitt, noe jeg virkelig må bli bedre til:)<3

Idag har det snødd en del, ca 7 cm,elsker og høre lyden av kram snø under føttene;) Er spådd -grader framover, så håper den blir liggende:D


Ønsker alle en koselig fredag<3

Store klemmer fra meg
 
Back
Topp